Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Söker röster

Startat av TecknatÄlskare, 7 november 2017 kl. 23:41:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TecknatÄlskare

Hej!
Vilka dubbar Ace Ventura Den Tecknade Serien?
Har tyvärr inga klipp från den serien så kan själv inte identifiera men någon annan har kanske det och kan hjälpa mig?

Vilka dubbar serien Martin Morning? Vet också att de bytte dubbare på Martin Morning så det var en annan röst vissa avsnitt. Dessa vet jag har dubbat Martin Morning men vet inte vilka personer de dubbat:
Joel Nyström
Fredrik Dryselius
Josefine Götestam
Johan Wahlström
Susanne Barklund
Anders Byström

Alexander

#1
Citat från: TecknatÄlskare skrivet  7 november 2017 kl. 23:41:36
Hej!
Vilka dubbar Ace Ventura Den Tecknade Serien?
Har tyvärr inga klipp från den serien så kan själv inte identifiera men någon annan har kanske det och kan hjälpa mig?

Vilka dubbar serien Martin Morning? Vet också att de bytte dubbare på Martin Morning så det var en annan röst vissa avsnitt. Dessa vet jag har dubbat Martin Morning men vet inte vilka personer de dubbat:
Joel Nyström
Fredrik Dryselius
Josefine Götestam
Johan Wahlström
Susanne Barklund
Anders Byström

Martin Morning så var det Johan Wahlström som spelade den elaka skolassistentent (kort, flintis och med stor näsa) som alltid ville förstöra för Martin. Introt till serien sjöngs av Maria Rydberg.

Vet även att Roxanne spelades av Elina Raeder och Maria Rydberg. Och att Andreas Nilsson spelade Martins pappa. :)

TecknatÄlskare