Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Fartdårarna (Wacky Races) gamla

Startat av gstone, 14 februari 2024 kl. 10:37:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Så vilka var svenska rösterna i Fartdårarna när den gick på Cartoon Network med dubb av Sun Studios ?


Självklart var det gamla Syn Studio gänget jag hoppas att någon kan vara lite mer specifik.

Dom svenska namn är för övrigt ganska gräsliga med det kanke var ett krav från Ted Truner.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 14 februari 2024 kl. 10:37:17Så vilka var svenska rösterna i Fartdårarna när den gick på Cartoon Network med dubb av Sun Studios ?


Självklart var det gamla Syn Studio gänget jag hoppas att någon kan vara lite mer specifik.

Dom svenska namn är för övrigt ganska gräsliga med det kanke var ett krav från Ted Truner.
Jag tror att Mikael roupé är urban usling och den övriga skådespelare är Håkan mohede, Kenneth milldolf, Helene Sjöholm, oli markenros, Stefan frelander m.m

gstone

Citat från: Oskar skrivet 14 februari 2024 kl. 19:50:36Jag tror att Mikael roupé är urban usling och den övriga skådespelare är Håkan mohede, Kenneth milldolf, Helene Sjöholm, oli markenros, Stefan frelander m.m
Som vanligt är du en guldgruva för dubb info 😃🙏👏👍
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 14 februari 2024 kl. 19:50:36Jag tror att Mikael roupé är urban usling och den övriga skådespelare är Håkan mohede, Kenneth milldolf, Helene Sjöholm, oli markenros, Stefan frelander m.m
Tack 🙏 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 14 februari 2024 kl. 20:11:36Som vanligt är du en guldgruva för dubb info 😃🙏👏👍
Även om jag är osäker och det var länge sedan jag såg programmet och hade för mig att dom gjorde röster.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 14 februari 2024 kl. 20:29:53Även om jag är osäker och det var länge sedan jag såg programmet och hade för mig att dom gjorde röster.
Du kan ändå ta emot tacket ;D :)  
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.