Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Presentation

Startat av Disneyfantasten, 23 maj 2015 kl. 21:03:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Hej, jag är ny här, jag vill presentera mig, jag heter Elias och jag är väldigt glad över att jag hittat det här forumet och jag tror jag kommer att trivas här.

Alexander

Roligt att ha dig här! Välkommen!  ;D

Elios

Vad trevligt. Jag heter också Elias. Hoppas du kommer att trivas.  ;D ;D ;D

Erika


MaximusPrime

Iom att jag oxå nyss reggade mig så tänkte jag säga hej till allihopa :)
Jag är glad att få vara en del av detta fina forum :)
Jag heter Daniel och älskar tecknat, speciellt Duck Tales, Luftens Hjältar, Räddningspatrullen, He-man, ThunderCats etc 80-talet kort och gott! ;)

Elias Prenbo

Hej allihopa, jag råkade av misstag skriva namnet Elias Prenbo i en nystartat tråd: Vilken röst föredrar du till vilken karaktär? Det skulle egentligen stå Disneyfantasten, men någonting blev lite fel och så blev det så, jag är så ledsen, men tack iallafall för det ni skrev här åt mig!

Cadpig

Citat från: Elias Prenbo skrivet 26 maj 2015 kl. 22:11:01
Hej allihopa, jag råkade av misstag skriva namnet Elias Prenbo i en nystartat tråd: Vilken röst föredrar du till vilken karaktär? Det skulle egentligen stå Disneyfantasten, men någonting blev lite fel och så blev det så, jag är så ledsen, men tack iallafall för det ni skrev här åt mig!


Är du samma mupp... förlåt person som huserade på magicmovies.se för några år sedan? Bara undrar.

Elias Prenbo

Ja, det är jag, men jag har blivit betydligt bättre nu och är snällare mot andra vad de än skriver, jag hoppas att ingen har tagit illa upp. Hursomhelst har jag lagt mitt förflutna bakom mig nu och gått vidare.

Cadpig

Haha! Fantastiskt! Nej, det handlar inte om att man "tagit illa upp" det var mer komiskt och man visste aldrig om du trollade eller menade allvar. Jag ser att du ofta besöker forumet än idag, trots att du är bannad. Ska du inte göra en ny användare?

Elias Prenbo

Nja, men efter den banningen har har som sagt bättrat mig. Jag gjorde många lögner på MM, även om jag sa en hel del sanningar också, men nu är det iallafall bortglömt för längesedan, men på det här forumet har jag bara sagt sanningen och inget annat! Nåja, skönt att jag är förlåten.

clara liljeberg

jag är nyfiken på historien om hur den gyllene bägaren hamnade i new york och vad är speciellt om en blå skalbagge som lyser och jag är nyfiken på vad som finns i kistan som jake ska leverera till häxorna och kistan som var i en grotta men också nyfiken om vad det finns för magiska varelser i new york och inte vill visa sig för människorna i staden.

clara liljeberg

hur har den gyllene bägaren kommit till new york och vad är speciellt med den blå skalbaggen som börjar lysa och vilka magiska varelser finns i new york och vad finns i kistan som ska levereras till häxorna och den kistan som fanns i grottan.

clara liljeberg

kan ni lista upp vilka drakar som kom från hela världen. ;D ;D ;D ;D ;D