Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vem är bäst som Snurre Sprätt?

Startat av Skokaka, 17 maj 2023 kl. 00:48:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem är bäst som Snurre Sprätt?

Steve Kratz
2 (28.6%)
Staffan Hallerstam
0 (0%)
Jan Modin
0 (0%)
Mikael Roupé
3 (42.9%)
Lawrence Mackrory
0 (0%)
Olli Markenros
0 (0%)
Henning Lööf
1 (14.3%)
Anton Körberg
0 (0%)
Steffan Rudvall
1 (14.3%)
Annan
0 (0%)

Antal personer som röstat: 7

Skokaka

Vem är bäst som Snurre Sprätt? Motivera gärna.

Nå, min barndoms Snurre Sprätt är Mikael Roupé, då det är den insatsen som visades på TV. Har även hört Staffan Hallerstam i insatsen och tyckte att han lät också bra. Och detta kanske är en opopulär åsikt av mig, men jag väljer Henning Lööf. Jag vet att inte många tycker om honom som Snurre, men för mig så hade jag inga problem med den insatsen alls. Kanske inte perfekt, men för att citera vad Snurre har sagt i ett avsnitt: Jag gillar den... :)

Hos "Annan" så syftar jag på att jag har hört att Snurre hade okända röster hos några VHS-filmer. Jag har tyvärr inte hört insatsen i dessa och kan därför tyvärr inte säga vad jag tycker om dom. Om ni har hört rösterna i denna och faktiskt tycker att dom är bäst så kan ni rösta på detta. Någon som vet vilka rösterna är? Men i hela fall, ni väljer vem ni tycker är bäst vilket är meningen...

MOA

Jag röstar på Mikael Roupé för att han e den enda jag e bekant med.Könstigt att detta ämne inte funnits förut

Steffan Rudvall

Jag undrar vem det är och varför hen röstat på mig...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 maj 2023 kl. 15:01:55Jag undrar vem det är och varför hen röstat på mig...
De e säkert Adam Larsson