Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vilka har ni sett på bio?

Startat av Disneyfantasten, 2 januari 2018 kl. 17:04:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Trodde att Spies In Disguise hade redan kommit men aja tur att man kan ha fel ibland.  :P

Simon Axelsson

Ytterligare en film att lägga till på listan av filmer jag sett på bio, en film jag såg på förhandsvisning för lite drygt en vecka sen, Last Christmas. Nästa: Knives Out och Jumanji: The Next Level är de snarast kommande, med några fler lite senare. De senare är bland andra Star Wars: Episode IX: The Rise of Skywalker, Frost II, Jojo Rabbit, Charlie's Angels och Spies in Disguise.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Såg upptäckt häpnadsväckande en stor Fantasy familj film från USA som INTE är gjord av Disney. Men som ändå  har dubbas till svenska !

Det var högst överraskande 😱

Filmen är ett påkostat Fantsy äventyr baserad på barn böcker som gavs i England mellan 1920-1950 talet .

Robert Downey Jr har huvudrollen. Efter alla Marvel är ju nu en av dom största skådsperna i Hollywood för närvarande.

Bökerna gjords till nästan tre lång musikal film på 60-talet och namnet på huvudkaraktären och hans hack var lånad för annars HELT orelaterad Eddie Murphy på 90-talet som fick en uppföljare med Arnold Schwarzenfgers ända röst roll i en film någonsin.

Eddie Murphy  fick så kritik men drog bra med pengar. Den andra  filmen tror var mindre framgångsrik efter jag tror efter det lämnade Murphy ich roten upp följarna släpets på dvd och handla Murphys karaktärer dotter utan att han själv någonsin dök up.

Här trailrar


https://youtu.be/eYbZAxh1r1E
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: gstone skrivet 18 november 2019 kl. 21:35:54
Såg upptäckt häpnadsväckande en stor Fantasy familj film från USA som INTE är gjord av Disney. Men som ändå  har dubbas till svenska !

Det var högst överraskande 😱

Filmen är ett påkostat Fantsy äventyr baserad på barn böcker som gavs i England mellan 1920-1950 talet .

Robert Downey Jr har huvudrollen. Efter alla Marvel är ju nu en av dom största skådsperna i Hollywood för närvarande.

Bökerna gjords till nästan tre lång musikal film på 60-talet och namnet på huvudkaraktären och hans hack var lånad för annars HELT orelaterad Eddie Murphy på 90-talet som fick en uppföljare med Arnold Schwarzenfgers ända röst roll i en film någonsin.

Eddie Murphy  fick så kritik men drog bra med pengar. Den andra  filmen tror var mindre framgångsrik efter jag tror efter det lämnade Murphy ich roten upp följarna släpets på dvd och handla Murphys karaktärer dotter utan att han själv någonsin dök up.

Här trailrar


https://youtu.be/eYbZAxh1r1E
Vad har det med ämnet och göra ???

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 november 2019 kl. 21:41:01
Vad har det med ämnet och göra ???

Är det inte en tråd om vilka filmer man vill se nästa år också eller är jag misstagen ?

Förlåt i så fall :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 18 november 2019 kl. 22:20:45
Är det inte en tråd om vilka filmer man vill se nästa år också eller är jag misstagen ?

Förlåt i så fall :(

Filmer man vill se går nog bra, men jag tror inte man bör ge en lång beskrivning eller förklaring, det hör inte riktigt hemma här
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 18 november 2019 kl. 22:46:25
Filmer man vill se går nog bra, men jag tror inte man bör ge en lång beskrivning eller förklaring, det hör inte riktigt hemma här

För slå var jag ska post om Doolitte då  ?  Eller ska jag ska en egen tråd för filmen på Dubbningshemsidans forum ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 18 november 2019 kl. 22:58:45
För slå var jag ska post om Doolitte då  ?  Eller ska jag ska en egen tråd för filmen på Dubbningshemsidans forum ?

Ja, det skulle nog vara smart
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 18 november 2019 kl. 23:46:51
Ja, det skulle nog vara smart

Kan jag flytta exat samma text till min Doolitte tråd ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Har sätt alla Disney filmer som kommit i år på bio detta år.  :P

Elios

Funderar om man med inte borde åka till Malmö eller så för att se Scorseses nya The Irishman.   ;D

Simon Axelsson

Såg Knives Out på bio den 30 November, dagen efter att den hade släppts på bio och allra sista dagen i November, riktigt bra film, rekommenderar starkt. Såg även Jumanji: The Next Level på bio den 7 December, också den riktigt bra och en film jag starkt rekommenderar. Nästa: Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Här är en list över  dom tio filmer jag ser fram emot mest nästa år !

1 Dune
2 Dolittle
3 The King's Man
4 Birds of Prey
5 Mulan
6 Unga Kvinnor
6 The Eternals
7 Lady och Lufsen
8 Black Widow
9 Emma
10 Wonder Woman 1984

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Ska se Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker om 1 timme och 40 minuter ungefär (från när detta postades så klart). Om vi nu, i detta ämne, får skriva vilka filmer vi ser mest fram emot 2020 är de för mig, utan inbördes ordning, Jojo Rabbit, Spies in Disguise, Birds of Prey and the Fantabulous Emanicipation of One Harley Quinn, Trolls 2: Världsturnén, My Spy, Black Widow, Scoob!, Fast & Furious 9, Wonder Woman 1984, Free Guy, Ghostbusters: Afterlife, Jungle Cruise samt Eternals.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios