Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vilka har ni sett på bio?

Startat av Disneyfantasten, 2 januari 2018 kl. 17:04:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Kom just hem från Sonic The Hedgehog. Jag tyckte den var riktigt bra, lite bättre än förra årets Pokémon Detective Pikachu, Sonic kändes som att den gick fortare än Pikachu vilket är passande. Humorn landade för min del, men vissa skämt kändes som att de gick över barnens huvuden.
   Jag har sett folk såga dubbningen rejält på internet, varför förstår jag inte riktigt. Jag tyckte dubbningen var riktigt bra. Många av de riktigt kritiska som sågat dubbningen har nämnt att Jim Carreys energi inte riktigt kom med i den svenska dubbningen, men Jonas Kruse var riktigt bra som svensk röst till Robotnik, allt kändes som att det funkade riktigt bra. Självklart var Christian Hedlund lika bra som vanligt, han måste vara en av Sveriges bästa dubbare.
   Som sagt, jag tyckte verkligen om filmen samt dubbningen. En riktigt underhållande TV-spelfilm som förhoppningsvis får en lika bra uppföljare. Stark nia av tio möjliga.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Igår såg jag The Invisible Man, den var väldigt bra och spännande. Ni borde också se den :)

Elisabeth Moss gjorde en väldigt bra insats⭐️ Hon kan nog bli Oscarsnominerad för detta

Simon Axelsson

#92
Kan lägga till Framåt innan jag glömmer det. Riktigt bra, en av de bästa från Pixar enligt mig. Rolig och sorglig, blev lite tårögd flera gånger. Stark 9a och bara snäppet bättre än Sonic.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Den Bästa film jag sätt detta år så  här långt är Unga Kvinnor med Birds of Prey är en god tvåa.

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Jag har sett alla Disney klassiker från Tartan och den magiska kitteln tills idag sen tror jag att jag har sett ny premiärer av de flesta äldre Disney klassikerna också

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 april 2020 kl. 20:18:01
Jag har sett alla Disney klassiker från Tartan och den magiska kitteln tills idag sen tror jag att jag har sett ny premiärer av de flesta äldre Disney klassikerna också

Vilka av dem gamla klassikerna har du sätt då?^^

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  8 april 2020 kl. 20:46:17
Vilka av dem gamla klassikerna har du sätt då?^^
Det minns jag tyvärr inte men jag vet att jag såg väldigt många eftersom att jag bodde väldigt nära en biograf. Den enda som jag minns att jag har sett är Djungelboken  (i Mono)  fast jag vet att jag sett många fler 

gstone

Jag vill se The French Dispatch på bio i september !

Det är Wes Anderson nya film, som vanligt har den Bill Murray  :D :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

På väg hem från The King of Staten Island, riktigt bra som vanligt från Judd Apatow. Biografen jag brukar gå på har "flyttats" och ser nu skitbra ut, riktigt fin biograf nu. Nästa film jag ser blir utan tvekan Berts Dagbok och filmen efter det beror på om Mulan släpps innan Tenet eller ej.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E



Simon Axelsson

Sen sist jag skrev här har jag sett både Berts Dagbok som jag tyckte var rolig, men lite pinsam, precis som jag antar att det var tänkt att vara, och tidigare idag var jag och såg Tenet, vilken jag tyckte var en skitbra action-thriller som jag rekommenderar starkt.

Nu var det ju dock ett bra tag sen någon skrev i den här tråden, lite mer än en månad, va? Finns det något intresse kvar för den här tråden?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Alexander

Jag tror Corona har gjort att biobesöken har minskat i år

Disneyfantasten

Citat från: Alexander skrivet 15 september 2020 kl. 22:30:24
Jag tror att Corona har tagit skada på biobesöken i år

Det verkar så, Disney funderar tydligen på att flytta över Själen till streaming...

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.