Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Värsta Perioden I Tom & Jerrys Historia

Startat av MOA, 23 september 2020 kl. 20:59:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Katten Lightning e den enda karaktären som dök upp från Hanna Barbera perioden som ser ut som han ska

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 27 september 2020 kl. 13:33:37
Katten Lightning e den enda karaktären som dök upp från Hanna Barbera perioden som ser ut som han ska
Jag skulle inte säga att han ser ut som han ska det är ju bara en kopia av Tom fast med andra färger

Goliat

Samlar på svenska dubbar med Tom o Jerry, just den speciella Tom o Jerry-tiden uppskattas av få. Såg en dokumentär för något år sedan och tydligen fick han dödshot via brev så därför stoppade man produktionen rätt fort, därav så få avsnitt (om jag förstod det rätt), har dock inte tittat på källa, men det lät som det skulle kunnat varit så.

O ja, det är extremt mycket hemska saker som händer. Där de grillar så bränner gubben ansiktet med grillgallret på Tom och Jerry är lika hemsk.

Gillar dock Western-kortfilmen och Slottet med en galen vetenskapsman däremot. Lite annorlunda men jag gillar dem under perioden.

Scoobydoofan1

Citat från: lost_t3ckn4t skrivet 27 september 2020 kl. 14:33:08
Samlar på svenska dubbar med Tom o Jerry, just den speciella Tom o Jerry-tiden uppskattas av få. Såg en dokumentär för något år sedan och tydligen fick han dödshot via brev så därför stoppade man produktionen rätt fort, därav så få avsnitt (om jag förstod det rätt), har dock inte tittat på källa, men det lät som det skulle kunnat varit så.

O ja, det är extremt mycket hemska saker som händer. Där de grillar så bränner gubben ansiktet med grillgallret på Tom och Jerry är lika hemsk.

Gillar dock Western-kortfilmen och Slottet med en galen vetenskapsman däremot. Lite annorlunda men jag gillar dem under perioden.
Pratar du om den tiden med den nya ägaren av tom? Inte damen i dom tidigare avsnitten eller det gifta paret.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 september 2020 kl. 14:40:47
Pratar du om den tiden med den nya ägaren av tom? Inte damen i dom tidigare avsnitten eller det gifta paret.
Gifta paret?

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 27 september 2020 kl. 16:45:49
Gifta paret?
I ett avsnitt så bråkade spike och tom om vem som skulle fånga Jerry, ägarna sa att båda äter för mycket mat och kostar dom för mycket.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Adam Larsson


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam Larsson


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Adam Larsson

Citat från: gstone skrivet 27 september 2020 kl. 18:34:38
Vist inte det förlåt  :-[ :-[ :-[ :'( :'(

Svårt att se men möss :D
Det är inte officiellt jag tänker bara på deras röster i långfilmen från 90-talet där de pratar

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 27 september 2020 kl. 18:35:46
Det är inte officiellt jag tänker bara på deras röster i långfilmen från 90-talet där de pratar
Jag tror att han låter som han gör eftersom att han är en mus

Goliat

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 september 2020 kl. 14:40:47
Pratar du om den tiden med den nya ägaren av tom? Inte damen i dom tidigare avsnitten eller det gifta paret.

Gene Dietch's tid. Gjordes 12-13 avsnitt enbart. Många anser det är den värsta perioden av Tom o Jerry när det gäller avsnitt.