Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Grinchen (2018)

Startat av Disneyfantasten, 2 oktober 2018 kl. 08:14:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 november 2018 kl. 20:15:03
Såvitt jag kunde höra var det bara "Stilla natt" (eller en del av låten), som sjöngs av en kör mot slutet, som sjöngs på svenska - alla övriga sånger var odubbade och oöversatta.

Bräckleblom sjöng räven raskar över isen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Det känns som Ole Ornered är med i välidigt många dubbningar på dom senast år. Jag hör honnom i nästan varje program. Krona på värket av hans kartärer är nog Is Kungen eller Zero The Hutt. Han är så bara i dom rollerna.  Många tror frästen att Zero thr Hutt är codad homosexuell.

Jag gillad honom också so Hund  FU. Många barn dom minne. Clone Wars såg varje fredag med pappa. Han har gilla Star Wars ända sen han såg Sjärnonas Krig när den först kom ut 1977. Jag har sett alla utom clowner anfallare.

Grinchen var inte den sämsta tecknad filmen jag sett det här årt. Det var nog Trollvinter i Mumindalen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 november 2018 kl. 21:52:39
Bräckleblom sjöng räven raskar över isen.
Sant, men det var ju bara ett par textrader som han halvsjöng och nynnade - inte mer än 15 sekunder, ungefär...

Elios

Tänkte se filmen kanske till helgen eller i kommande veckan men undrar lite är det en helt ny reboot från första filmen eller en uppföljare?

Disneyfantasten

Jag köpte filmen idag på ICA MAXI en bit ifrån där jag bor!  :D

Disneyfantasten

Jag såg just filmen och den var jättebra! Rentav bättre än 2000-års spelfilm!  :) (som dock också var bra!)

Skulle du kunna fixa creditlistan till hemsidan Daniel?  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 december 2020 kl. 22:49:56
Jag såg just filmen och den var jättebra! Rentav bättre än 2000-års spelfilm!  :) (som dock också var bra!)

Skulle du kunna fixa creditlistan till hemsidan Daniel?  :)

Stod inga med på dvd:en ? ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten