Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Jesper Adefeldt

Startat av TonyTonka, 13 september 2012 kl. 19:19:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Vad tycker ni om Jesper Adefeldt (spelar bla Ron Weasley i Harry Potter och är dagens röst till Shaggy)

För övrigt så hör jag honom över allt på Cartoon Network, både i tv-serier, reklamsnuttarna och trailers på nya program.

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

juku

Han e bra. Och jag tycker inte man hor honom lika mkt som Elina Reader och Nick Aktinsson...

Experten

Mycket bra faktiskt...
Har lite fler roller som han har gjort:
En otecknad Fairly Odd Parents långfilm som jag inte riktigt kan namnet på: Timmy Turner

juku

Väx upp Timmy Torner heter den och jag tycker det e fel roster.

Eriksson

Fast jag inte är överförtjust i Harry Potter-dubbningarna (kanske mest för att jag är emot dubbning av spelfilmer) så måste jag erkänna att Jesper Adefelt gör en lysande insats som Ron Weasley.
Jag svär högtidligt att jag har nåt rackartyg i kikarn.

Lilla My

Citat från: Eriksson skrivet 16 september 2012 kl. 18:10:10
Fast jag inte är överförtjust i Harry Potter-dubbningarna (kanske mest för att jag är emot dubbning av spelfilmer) så måste jag erkänna att Jesper Adefelt gör en lysande insats som Ron Weasley.

Håller med. Han låter lite som en försvenskad Rupert ibland.

Experten

Citat från: juku skrivet 16 september 2012 kl. 16:32:54
Väx upp Timmy Torner heter den och jag tycker det e fel roster.
Varför tycker du att det är fel...
Timmy Turner ÄR faktiskt en kille, men i serien spelas Han av en Hon ???

Lilla My

Citat från: Experten skrivet 17 september 2012 kl. 15:08:05
Varför tycker du att det är fel...
Timmy Turner ÄR faktiskt en kille, men i serien spelas Han av en Hon ???

Inte i "Grow Up Timmy Turner". Där spelas han av en kille.

Experten

Citat från: Fantasygold skrivet 18 september 2012 kl. 11:43:44
Inte i "Grow Up Timmy Turner". Där spelas han av en kille.
Jag menade i tvserien...

Lilla My


juku

Jag gillar inte de andra karaktärernas roster. Det e fel, inte dom som är i den dubben Nina Gunnarsdotter gor Timmy. Tål inte den andra dubben.

Experten

Jag tror han gjorde rösten till kai i Lego Ninjago...

Alexander

Citat från: Experten skrivet 19 september 2012 kl. 15:28:52
Jag tror han gjorde rösten till kai i Lego Ninjago...

Han gör faktiskt rösten till Cole i tv-serien Lego: Ninjago:)

Kai görs av både Oliver Åberg och Adam Portnoff.

gstone

Väx up Timmy Turner värkade så dålig att jag inte ens såg den och Jesper som Timmy värkar helt fel. Jag gillar inte idén av en Live Action Farily Odd Parnets. Den ända andlednigen att gör det skulle ju vara att få Arnold Schwarzenegger ska spela Jorgen. Men jag tror nog de aldrig kommer hända. Schwarzenegger för stor skådspelare föd att göra något sånt. Han har bättre saker för sig. Som att ha sex med hushållerskor LOL.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

I mitt 1000:e inlägg får han äran att ta del av detta. Hehe nej men jag tycker han är helt okej. Blir lite trött över att ibland höra honom överallt vid t. ex. Magi På Waverly Place och andra diverse Disney serier. Likaså om han verkligen passar som Shaggy i Shaggy. Dock ska det sägas att jag inte har hört honom så mycket i den där rollen. Men jag tycker allra mest om honom som Riven i Winx Club då jag tycker han är riktigt cool med sådant lila hår och sådär fräck.  ;D