Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

KattHund

Startat av Nicholas Crain, 10 oktober 2018 kl. 10:26:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nicholas Crain

Hej, har någon episoder av "KattHund" på svenska?


TonyTonka

Jag måste säga att jag inte riktigt förstår omröstningen?  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

Instämmer fullständigt, jag har tagit bort omröstningen nu. :)

Kust

Förrut så fanns avsnitt av katt hund på viaplay. Vet inte om de fortfarande finns där.

Nicholas Crain

Jag bryr mig inte om du inte förstår omröstningen, jag vill bara veta om någon har svenska episoder av "KattHund".

Daniel Hofverberg

Det är nog ingen som förstår sig på din märkliga omröstning, som alltså bestod av frågan "Gillar du KattHund?" med alternativen Ja, ja, ja, nej, nej och ja... Varför skapa en omröstning i sådana fall...?

Citat från: Kust skrivet 10 oktober 2018 kl. 17:40:06
Förrut så fanns avsnitt av katt hund på viaplay. Vet inte om de fortfarande finns där.
Tyvärr finns inte KattHund kvar på Viaplay. Jag vet inte när serien försvann därifrån, men nu hittar jag i alla fall inget på serien. :(

Nicholas Crain

Jag hade laddat upp omröstningen eftersom det inte kommer att låta mig ladda upp det här inlägget utan det. Det är inte som att jag vill att folk ska rösta.

Daniel Hofverberg

Det ska inte vara några problem att bara klicka "Nytt ämne", och starta en ny tråd utan att behöva skapa någon omröstning.

flippig_myra

Jag har sju avsnitt på svenska på datorn samt gamla inspelade VHS-band, men jag måste lämna in dem. Har en VHS-spelare, men osäker på om den är så snäll mot banden, så jag vågar inte titta på dem längre... jag är tacksam för alla avsnitt jag kan få på svenska då detta är min favoritserie! Jag kan dela de sju jag har tillgång till i nuläget via Dropbox om du vill?
Rocka på, coola killen!

Hey Arnold på svenska

Har tillgång till några avsnitt av serien.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Oskar

Peter Sjöquist nämnde att han var med katthund med Joakim Jennefors. Intervju finns på Youtube.