Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Sly Cooper Thieves in time - röstidentifikation

Startat av Richardo, 21 november 2017 kl. 17:29:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: Elios skrivet 17 mars 2020 kl. 03:17:19
Vad kollar du på då? Eller streamar du?  ;D :P ::)

Streamar och kollar via datorn ;) Som sagt, gillar inte att äga fysiska kopior av filmer eller spel

Daniel Hofverberg

Citat från: Lilla My skrivet 15 mars 2020 kl. 21:55:57
Nej. Försöker leva minimalistiskt och har inte köpt nya fysiska konsoller, spel eller DVD'er sedan 2017 :)
Och jag har inte köpt nya DVD:er på hela en och en halv vecka... ;)

Å andra sidan har jag dock inte köpt spelkonsoller eller spel på nästan 20 års tid...

Lilla My

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 mars 2020 kl. 12:31:14
Och jag har inte köpt nya DVD:er på hela en och en halv vecka... ;)

Å andra sidan har jag dock inte köpt spelkonsoller eller spel på nästan 20 års tid...

Haha alltid en början! ;D Handlar väl också om vad man jobbar med. Som konstnär och grafiker/illustratör köper jag ju nya pennor, papper, mjukvara och material stup i kvarten istället.

Elios

Citat från: Lilla My skrivet 17 mars 2020 kl. 13:34:40
Haha alltid en början! ;D Handlar väl också om vad man jobbar med. Som konstnär och grafiker/illustratör köper jag ju nya pennor, papper, mjukvara och material stup i kvarten istället.

Ja det är ju det man gör. Men hade ingen aning om att du ritar. Det brukar jag med göra. Gick Bild och Form på Gymnasiet.  ;D

Elios

Undrar hur dem kan komma på så himla många intressanta skurkar till varje bana i spelet??  ;D