Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Skokaka skrivet 27 augusti 2022 kl. 19:54:44Nu vet jag! Varken Lawrence Mackrory eller Kim Sulocki skulle funka som just Bowser, eller hur? Men vad sägs som Per "Ruskträsk" Johansson då? ;)

Och jag skulle inte bli så förvånad om Göran Gillinger skulle göra rösten till Toad. Annars så skulle det vara kul om Hasse Jonsson kom tillbaka i rollen som honom. :D
Bowser borde ju spelas av Johan Hedenberg eller varför inte av Pontus Gustafsson om man tänker på hans prestation i På andra sidan häcken var han ändå ganska så grym.  ;D ;D

Skokaka

Citat från: Elios skrivet 30 augusti 2022 kl. 00:09:12Bowser borde ju spelas av Johan Hedenberg eller varför inte av Pontus Gustafsson om man tänker på hans prestation i På andra sidan häcken var han ändå ganska så grym.  ;D ;D
Jo, Johan verkar cool som skurkar, och Gunnar Ernblad var ju lika bra i såna roller, men han kan ju inte nu längre... Det skulle vara kul om han var Bowser, då delar han en röst med Luigi. ;D

Och Pontus Gustafsson skulle också funka om han använder sin Vincent röst också.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 30 augusti 2022 kl. 00:13:12Jo, Johan verkar cool som skurkar, och Gunnar Ernblad var ju lika bra i såna roller, men han kan ju inte nu längre... Det skulle vara kul om han var Bowser, då delar han en röst med Luigi. ;D

Och Pontus Gustafsson skulle också funka om han använder sin Vincent röst också.
Nu vet jag int hur Pontus Gustafsson låter men jag vill int höra Johan Hedenberg från den fruktansvärda VHS dubben

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2022 kl. 11:48:41Nu vet jag int hur Pontus Gustafsson låter men jag vill int höra Johan Hedenberg från den fruktansvärda VHS dubben
Han var Toad i den "dåliga" dubben, men i den andra så var han ju Luigi...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 30 augusti 2022 kl. 18:14:43Han var Toad i den "dåliga" dubben, men i den andra så var han ju Luigi...
Toad & Kung Koopa för att va mer exakt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2022 kl. 18:16:41Toad & Kung Koopa för att va mer exakt
Åh, jag trodde faktiskt att Gunnar var Kung Koopa i båda dubbarna, jag måste ha misstagit mig. ::)

Adam Larsson

Jag hoppas att Steffan får upprepa sina roller som Bowser och Luigi som han inte spelat på länge

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 30 augusti 2022 kl. 18:48:51Jag hoppas att Steffan får upprepa sina roller som Bowser och Luigi som han inte spelat på länge
Det hoppas inte jag

gstone

Citat från: Adam Larsson skrivet 30 augusti 2022 kl. 18:48:51Jag hoppas att Steffan får upprepa sina roller som Bowser och Luigi som han inte spelat på länge
I så fall vill jag också dubba en roll !
Varför ska Steffan  få ha allt kul,
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 30 augusti 2022 kl. 18:32:22Åh, jag trodde faktiskt att Gunnar var Kung Koopa i båda dubbarna, jag måste ha misstagit mig. ::)
Tyvärr Skokaka,Gunnar Ernblad medverkar int alls

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet 30 augusti 2022 kl. 21:34:49Tyvärr Skokaka,Gunnar Ernblad medverkar int alls
Jag tycker i alla fall att Steffan borde återkomma i hans roller som han spelade i ett CD-Rom spel

Skokaka


Mathilda Gustafsson

Citat från: Adam Larsson skrivet 30 augusti 2022 kl. 18:48:51Jag hoppas att Steffan får upprepa sina roller som Bowser och Luigi som han inte spelat på länge
Citat från: Adam Larsson skrivet 30 augusti 2022 kl. 21:39:47Jag tycker i alla fall att Steffan borde återkomma i hans roller som han spelade i ett CD-Rom spel
Jag vet att du oftast hittar på sånt här Men på grund av Steffans kommentar tror jag faktiskt på dig den här gången

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 30 augusti 2022 kl. 21:39:47Jag tycker i alla fall att Steffan borde återkomma i hans roller som han spelade i ett CD-Rom spel
Vad e de för spel om jag får fråga?

Adam Larsson