Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Lejonkungen - Bloopers

Startat av DisneyTLK, 24 juli 2013 kl. 15:52:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

#15
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 december 2020 kl. 13:10:24
Hade Gustav Levin tagit över som Kapten Krok när dessa bloopers dubbades? Om han hade tagit över som Kapten Krok så tänkte man väl att han var bra på att ta över Bo Maniettes roller och det i sin tur kan ju förklara varför han gör Pumbaa så många år innan Lejonvakten (om det är han altså).

Fast tror du verkligen automatiskt detta? Stämmorna som Bo Maniette använder till Kapten Krok och Pumbaa är såpass olika varandra sen är ju Gustav Levin inte heller det minsta lik varesig Bo Maniette eller karaktärernas originalröster...

Dessutom så har Bo Maniette också spelat Jafar, Översten (ur "Dalmatinerna"), Ärlige John, Magister Rocka, Lon, Chi-Fu och George Sanderson och vad jag vet har ingen av dessa spelats av Gustav Levin... (personligen tycker jag att Gustav Levin suger som både Kapten Krok och Pumbaa och jag tror inte att han hade passat något vidare i någon utav dessa roller heller, och hur han kunnat bli godkänd av Disney i USA för bägge dessa roller är iallafall bortom mitt förstånd)

Att Bo Maniette och Gustav Levin spelat bägge dessa karaktärer är säkerligen bara slumpen som varit framme...

Jake och Piraterna i Landet Ingenstans började iallafall sändas 2011...

gstone

Gustav Levin är jätte bra som kapten krok.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 30 december 2021 kl. 22:56:48
Gustav Levin är jätte bra som kapten krok.

Tyvärr så måste jag säga att jag inte alls håller med dig på den punkten...

Men däremot tycker jag att han jättebra som t.ex. Smokey i Bilar 3, Morfar Lexi och Lottie Tvillingdetektiverna, Alacazar i Elena och Avalors Hemlighet och Mr Johnson i Spooky Buddies:)

Sen tycker jag att han är helt okej som Amos Slade i Micke och Molle 2. (även om filmen inte är något att hänga i julgranen, dubbningen är dock jättebra)

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 december 2021 kl. 22:56:48
Gustav Levin är jätte bra som kapten krok.
Vad har de med Bloopers & göra?