Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gilber Gottfried är död

Startat av gstone, 12 april 2022 kl. 22:20:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Komikern gilbert gottfried som gjord rösten till Iago i Aladdim och Bertil Bagge i Tummelisa dog idag :'(

Han hade också en framgångsrik stand upp kariär och var med i Snuten i Hollywood II.

Jag såg honom live in New York 2016 när spelade in ett avsintt av sin Podcast och  Gottfried var även med i dokumentärern Livstecken om unga Disney fantet Owen Suskinds liv.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 april 2022 kl. 22:20:44
Komikern gilbert gottfried som gjord rösten till Iago i Aladdim och Bertil Bagge i Tummelisa dog idag :'(

Han hade också en framgångsrik stand upp kariär och var med i Snuten i Hollywood II.

Jag såg honom live in New York 2016 när spelade in ett avsintt av sin Podcast och  Gottfried var även med i dokumentärern Livstecken om unga Disney fantet Owen Suskinds liv.

Det var trist, vem ska nu spela Jago i eventuella sammanhang...  :'(

(på svenska är det inga större problem då Anders Öjebo fortfarande är vid liv och i allra högsta grad fortfarande mycket aktiv i dubbningssammanhang)

Steffan Rudvall


Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Skokaka


moviefan


TonyTonka

Nää, vad tråkigt.  :'(

Vila i frid.  :'(
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 april 2022 kl. 22:25:47Det var trist, vem ska nu spela Jago i eventuella sammanhang...  :'(

(på svenska är det inga större problem då Anders Öjebo fortfarande är vid liv och i allra högsta grad fortfarande mycket aktiv i dubbningssammanhang)
Nåja, i den nya kortfilmen så är det Piotr Michael. Men innan det så var det Barrett Leddy, så...