Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Pluto TV

Startat av Xfinger, 1 april 2022 kl. 19:56:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Citat från: BPS skrivet 23 juli 2022 kl. 20:19:28
Är det inte bättre att skaffa en riktig streamingtjänst? Om live kanalerna bara sänder exakt samma avsnitt varje dag?

De sänder inte samma avsnitt varje dag, däremot spelar de samma avsnitt två dagar i rad, så man får titta vart annan dag för att se ny, däremot verkar de repetera detta efter två veckor också. Repris, så samma avsnitt visas 4 gånger per månad.

Detta är ju menat som en kanal och inte on demand, även om det också finns (dock ej med det på kanalerna).

Det finns bland annat som on demand, star trek, andromeda, south park m.f. den kommer för hoppningsvis växa med fler kanaler.

Jabberjaw

Riktigt bra tjänst enligt mig. Skulle gärna betala för sänds mycket jag tittar på via Pluto TV. Man kan ladda hem deras app på Android TV och mobil enhet och börja titta direkt utan några inlogg eller registrering överhuvudtaget. Och så kan man köra frukost med Svampbob Fyrkant eller Crime :)

Så jag hoppas verkligen att det kommer mer tecknat. Men finns även Avatar - The Last Airbender.