Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vem är bäst som Toad?

Startat av Skokaka, 14 juni 2022 kl. 22:33:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem är bäst som Toad?

Hasse Jonsson
11 (84.6%)
Johan Hedenberg
1 (7.7%)
Nina Gunke
0 (0%)
Moa
1 (7.7%)
Melker Duberg
0 (0%)
Njol Badije
0 (0%)

Antal personer som röstat: 13

MOA

Citat från: Elios skrivet 13 juli 2022 kl. 02:31:38
Har någon förresten en länk så man kan höra hur Moa låter?  ::) ::)
Såhär låter min underbara imitation:

https://www.youtube.com/watch?v=XtwbMMRqer8

Skokaka

Nu när trailern till den nya filmen har blivit dubbad till Svenska, så är tydligen Melker Duberg Toad. Så jag lade till honom i listan. Jag tycker fortfarande bäst om Hasse Jonsson i rollen, men Melker låter ganska bra han med. Glad att hans röst är fortfarande ljus. OM hans röst i filmen när den släpps ut blir ersatt så kommer jag att lägga till den nya rösten i listan också helt klart. ;) Önskade dock att Hasse fick rollen igen...  

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 oktober 2022 kl. 21:07:39Nu när trailern till den nya filmen har blivit dubbad till Svenska, så är tydligen Melker Duberg Toad. Så jag lade till honom i listan. Jag tycker fortfarande bäst om Hasse Jonsson i rollen, men Melker låter ganska bra han med. Glad att hans röst är fortfarande ljus. OM hans röst i filmen när den släpps ut blir ersatt så kommer jag att lägga till den nya rösten i listan också helt klart. ;) Önskade dock att Hasse fick rollen igen... 
Ja de hade varit underbart,han kanske spelar en biroll eller annat...

Skokaka

Har glömt att ändra förut, men nu när de Svenska rösterna till filmen har avslöjats så la jag till den nya rösten. Har dock inte sett filmen än så... Tror att rösten kanske blir lyckad. Men rösten har jag lagt till, som sagt...

MOA


Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  9 april 2023 kl. 19:23:44Vem i hela Toad e Njol Badije?
Han är mest känd som en av medlemmarna i Panetoz som medverkat tre gånger i Melodifestivalen. Deras låt Dansa Pausa var ganska populär ett tag.