Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

bort med hot

Startat av gstone, 4 november 2019 kl. 07:45:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag tog bort inlägget till Lilla My som gjord alla så upprörda.  Min mamma och pappa sa att borde göra det och har oftast rött ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  4 november 2019 kl. 07:45:23
Jag tog bort inlägget till Lilla My som gjord alla så upprörda.  Min mamma och pappa sa att borde göra det och har oftast rött ! :D

Jag antar att du menade "rätt" och inte rött!  ;)

Elios

Menar du när du skrev att du tyckte att hon var dum i huvet!?  :o

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  6 november 2019 kl. 21:22:49
Menar du när du skrev att du tyckte att hon var dum i huvet!?  :o

Det skulle jag inte tro, det är skillnad på att hota och kritisera...

Tror han syftade på i tråden "Varför ogillar många dubbning?", men dessbättre är det som sagt borttaget därifrån så det kanske är lika bra det...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 november 2019 kl. 21:38:56
Det skulle jag inte tro, det är skillnad på att hota och kritisera...

Tror han syftade på i tråden "Varför ogillar många dubbning?", men dessbättre är det som sagt borttaget därifrån så det kanske är lika bra det...

Okej. Missade kanske det. Lika bra det.   ::)

Elios

Kanske bra med att radera detta ämne så vet vi inte ens om att hotet fanns. Så är alla spår borta.  ;D

Sabelöga

Citat från: Elios skrivet 25 november 2019 kl. 13:23:04
Kanske bra med att radera detta ämne så vet vi inte ens om att hotet fanns. Så är alla spår borta.  ;D
Instämmer
Houba !

Elios

Rättare sagt hade inte detta ämne startas hade kanske inte många vetat att det ens dykt upp hot här.  ::)