Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frost 2

Startat av Disneyfantasten, 21 januari 2019 kl. 20:37:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 februari 2019 kl. 22:11:37
Jag med. Och att Urban Wrethagen är Marshmallow precis som i 1:an (om han kommer ha några repliker alltså)

Hoppas med på Claes Månsson.  ;D

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 18 februari 2019 kl. 22:30:56
Hoppas med på Claes Månsson.  ;D

Jag tror inte att varesig Hans eller Hertig Af Vässleby kommer att vara med i filmen, vilket jag inte hoppas heller, den här filmen behöver nya skurkar!

E

Nu kom jag att tänka på att Olofs snömoln inte var ovanför honom i trailern. Dom kanske fixar det till filmens premiär men ändå

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 20 april 2019 kl. 21:42:30
Nu kom jag att tänka på att Olofs snömoln inte var ovanför honom i trailern. Dom kanske fixar det till filmens premiär men ändå

Jag hoppas också att de gör det...

Disneyfantasten

Detta klipp förklarar att det nu är 17 dagar kvar till nästa trailer sänds; www.youtube.com/watch?v=kvPKK_1VDi0

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 juni 2019 kl. 21:25:22
Detta klipp förklarar att det nu är 17 dagar kvar till nästa trailer sänds; www.youtube.com/watch?v=kvPKK_1VDi0

Ska bli kul och se. Hoppas det är mycket action och en del coola strider i denna också.  ;D

TrondM

Det kommer en ny trailer for Frost 2 i dag ca. kl. 15:00

moviefan

Citat från: TrondM skrivet 11 juni 2019 kl. 12:55:23
Det kommer en ny trailer for Frost 2 i dag ca. kl. 15:00

Det ska bli intressant att se. Hoppas att få se Elsa i sin blå klänning, den hon brukar ha. 

TrondM


Disneyfantasten

Citat från: TrondM skrivet 11 juni 2019 kl. 12:55:23
Det kommer en ny trailer for Frost 2 i dag ca. kl. 15:00

Så konstigt, det var 8 dagar de sände det där klippet som visade att den nya trailern skulle komma om 17 dagar, vilket innebär att det nu borde vara 9 dagar kvar till nästa trailer...

Disneyfantasten

Citat från: TrondM skrivet 11 juni 2019 kl. 14:48:04
Nå er traileren her:

https://www.youtube.com/watch?v=Zi4LMpSDccc

Det verkar utan tvekan lovande...

Hoppas att Disney snart annonserar fler kommande storfilmer från både Disney Animation och Pixar! (det verkar som att Frost 2 är den hittills senaste filmen från Disney & Pixar*)

*Ja, jag vet att Frost-franschisen inte är Pixar, men ni fattar poängen iallafall!  ;)

E

Citat från: TrondM skrivet 11 juni 2019 kl. 14:48:04
Nå er traileren her:

https://www.youtube.com/watch?v=Zi4LMpSDccc
Det bästa med den trailern är att dom inte visar så mycket, då blir det mer spännande när man ska se den ;D

Disneyfantasten

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 juni 2019 kl. 16:55:48
Det bästa med den trailern är att dom inte visar så mycket, då blir det mer spännande när man ska se den ;D

Ja, eller hur? I Sverige har den premiär juldagen, så jag kommer nog inte att se den förrän omkring januari... (tidigast 4-5 januari, mest sannolikt 11-12 januari eller i värsta fall kanske rentav så sent som 18-19 eller 25-26 januari)

moviefan

Jag kommer verkligen att se Frost 2, den verkar vara bra.

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 20 juni 2019 kl. 17:38:23
Jag kommer verkligen att se Frost 2, den verkar vara bra.

Jag kommer också att se den, jag har verkligen höga förväntningar av den...