Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Jag kommer också göra Dexters Laboratorium nästa år så Cartoon Networks klassiska program blir komplett

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 augusti 2024 kl. 10:06:37Jag kommer också göra Dexters Laboratorium nästa år så Cartoon Networks klassiska program blir komplett
Åh, trodde att det var nästa månad, men dessa listorna är egentligen nästa år. Nåja, det kommer att bli kul. :D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 augusti 2024 kl. 21:44:56Åh, trodde att det var nästa månad, men dessa listorna är egentligen nästa år. Nåja, det kommer att bli kul. :D
Alla klassiska program på Cartoon Network

MOA

Borde jag presentera vilka karaktärer som är planerade till nästa år?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 29 augusti 2024 kl. 23:35:33Borde jag presentera vilka karaktärer som är planerade till nästa år?
Ja, gärna.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 29 augusti 2024 kl. 23:41:42Ja, gärna.
Dexter, Dee Dee, Morsan & Farsan
Alla 3 PowerPuffPinglor
Ed, Edd & Eddy
Kurage, Hjalmar & Märta Höson

MOA

Efter årets Listtember videor kommer jag uppdatera AOSTH rankings & skapa en ny språkranking

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 september 2024 kl. 13:31:13Uppdaterad Sonic The Hedgehog Ranking:

https://www.youtube.com/watch?v=WDXpu0HxWKc
Jag vet inte om jag har sagt detta förut, men angående de två tjej-rösterna och för att citera Sonic: "That's no good!/Helt fel!" Och passa bättre som en jordekorre? Antingen Chipmunkarna eller Piff och Puff.

Mario är dock hans ex-rival. Eller du menar att Mario och Robotnik delar en italiensk röst? Jag tror att det var så...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 september 2024 kl. 22:40:33Jag vet inte om jag har sagt detta förut, men angående de två tjej-rösterna och för att citera Sonic: "That's no good!/Helt fel!" Och passa bättre som en jordekorre? Antingen Chipmunkarna eller Piff och Puff.

Mario är dock hans ex-rival. Eller du menar att Mario och Robotnik delar en italiensk röst? Jag tror att det var så...
Yes därför, ingen aning om varför Oberdan påminner mig om en ekorre

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 september 2024 kl. 23:34:30Yes därför, ingen aning om varför Oberdan påminner mig om en ekorre
Och detta har nog bara med kvaliteten att göra, men i "Helt fel" delen på svenska så hörs det bara i den högra sidan av hörluren.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 september 2024 kl. 23:45:36Och detta har nog bara med kvaliteten att göra, men i "Helt fel" delen på svenska så hörs det bara i den högra sidan av hörluren.
Ja det är en gammal video & här kommer uppdaterad Miles Tails Prower Ranking:

https://www.youtube.com/watch?v=w0cIU21Ysu8

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 september 2024 kl. 11:40:23Ja det är en gammal video & här kommer uppdaterad Miles Tails Prower Ranking:

https://www.youtube.com/watch?v=w0cIU21Ysu8
Sa Tails seriöst "cringe?" Och är inte Kristen ett tjejnamn? Hur är du förresten säker om rösterna är småpojkar eller tjejer? (Och min tanke hör något annat i slutet. :o)  

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 september 2024 kl. 22:50:12Sa Tails seriöst "cringe?" Och är inte Kristen ett tjejnamn? Hur är du förresten säker om rösterna är småpojkar eller tjejer? (Och min tanke hör något annat i slutet. :o
Ja & Kristen är en kille, trodde också att Wanja var en tjej först,woah