Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Raven i Teen Titans

Startat av Steffan Rudvall, 14 juni 2024 kl. 10:46:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Citat från: MB skrivet 17 september 2024 kl. 15:44:54Det är de inte, lyssna bara på klippet 100% Rakel Wärmländer
Ja, i just det klippet ja, men inte i de avsnitten jag såg på Cartoon Network som barn.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MB

Citat från: TonyTonka skrivet 17 september 2024 kl. 15:47:20Ja, i just det klippet ja, men inte i de avsnitten jag såg på Cartoon Network som barn.
Men det är ju från Cartoon Network klippet kommer. Hela serien finns ju på Internet Archive på svenska från Cartoon Network och det är samma röst genom hela.

TonyTonka

Citat från: MB skrivet 17 september 2024 kl. 16:15:45Men det är ju från Cartoon Network klippet kommer. Hela serien finns ju på Internet Archive på svenska från Cartoon Network och det är samma röst genom hela.
Då minns jag kanske fel.  :-\

Steffan Rudvall

Citat från: MB skrivet 17 september 2024 kl. 16:15:45Men det är ju från Cartoon Network klippet kommer. Hela serien finns ju på Internet Archive på svenska från Cartoon Network och det är samma röst genom hela.
Citat från: TonyTonka skrivet 17 september 2024 kl. 16:16:54Då minns jag kanske fel.  :-\
Det stämmer att ljudklippet kommer från de avsnitten som finns på Internet Archive och det låter ju som Rakel i de flesta avsnitten men Lizette kanske har mörkat Rakel i något avsnitt...

TonyTonka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 september 2024 kl. 16:19:20Det stämmer att ljudklippet kommer från de avsnitten som finns på Internet Archive och det låter ju som Rakel i de flesta avsnitten men Lizette kanske har mörkat Rakel i något avsnitt...
Det är mycket möjligt, för som jag minns det har jag bara sett max 1-2 avsnitt av serien. Men om hon låter som rösten i klippet genom hela serien är det defenitivt inte Lizette Pålsson.