Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skitsnacktråden

Startat av Adam Larsson, 29 september 2020 kl. 17:12:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Varför blir ni arga på varandra? Alla får ju lov att ha sina egna åsikter...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 september 2021 kl. 18:28:42
Varför blir ni arga på varandra? Alla får ju lov att ha sina egna åsikter...

Insinuerar du att jag använder arga huvuden i det där inlägget?

När har jag påstått att ingen har rätt till sin åsikt!

Det är ju alltid gstone som börjar, han måste lära sig att tygla sin vrede även om alla inte tycker som honom, om han ger det så får han ta det! (förlåt, hoppas du inte tar illa vid dig för detta, men om du anstränger dig med att tygla din vrede så tycker jag att du framstår och agerar som en stark person)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2021 kl. 18:37:57
Insinuerar du att jag använder arga huvuden i det där inlägget?

När har jag påstått att ingen har rätt till sin åsikt!

Det är ju alltid gstone som börjar, han måste lära sig att tygla sin vrede även om alla inte tycker som honom, om han ger det så får han ta det! (förlåt, hoppas du inte tar illa vid dig för detta, men om du anstränger dig med att tygla din vrede så tycker jag att du framstår och agerar som en stark person)
Insinuerar?

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten


Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 september 2021 kl. 18:37:57
Insinuerar du att jag använder arga huvuden i det där inlägget?

När har jag påstått att ingen har rätt till sin åsikt!

Det är ju alltid gstone som börjar, han måste lära sig att tygla sin vrede även om alla inte tycker som honom, om han ger det så får han ta det! (förlåt, hoppas du inte tar illa vid dig för detta, men om du anstränger dig med att tygla din vrede så tycker jag att du framstår och agerar som en stark person)

Arga smileys är inte alltid en indikation på att man är arg. Båda era inlägg lät ganska aggressiva tbh.

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet  2 september 2021 kl. 19:13:22
Arga smileys är inte alltid en indikation på att man är arg. Båda era inlägg lät ganska aggressiva tbh.

Insinuerar du att jag är aggressiv! Jag uttryckte bara mina åsikter och tycker att mitt inlägg ser normalt ut! Förstår inte aggressiviteten i det!

Jag är aldrig aggressiv, jag kanske ibland blir lite upprörd, irriterad eller ilsken men jag är inte på något sätt aggressiv, komma här och påstå att jag är aggressiv...

Scoobydoofan1


Steffan Rudvall


Sabelöga

Houba !

Adam Larsson

Är det här seriöst? Den första fattar inte svenska och den andra fattar inte engelska, Vilka slags dårar är ni egentligen?

Scoobydoofan1

Citat från: Adam Larsson skrivet  2 september 2021 kl. 21:56:27
Är det här seriöst? Den första fattar inte svenska och den andra fattar inte engelska, Vilka slags dårar är ni egentligen?
Förstår inte vissa ord, vissa ord har inte använts på ett tag så det är lite förvirrande. Förstår inte varför du blir arg över det här när det här inte ens påverkar dig. Inte alla har behärskat det svenska eller det engelska språket. Ta inte illa up.

Disneyfantasten

Citat från: Adam Larsson skrivet  2 september 2021 kl. 21:56:27
Är det här seriöst? Den första fattar inte svenska och den andra fattar inte engelska, Vilka slags dårar är ni egentligen?

Ta det lungt nu, det där var inte snällt sagt!

Scoobydoofan1


Steffan Rudvall

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  2 september 2021 kl. 22:00:09
Förstår inte vissa ord, vissa ord har inte använts på ett tag så det är lite förvirrande. Förstår inte varför du blir arg över det här när det här inte ens påverkar dig. Inte alla har behärskat det svenska eller det engelska språket.
Han är inte arg, det är bara så han beter sig... han skriver väl inlägget för att samma ord nämns två gånger på två olika språk men att visa fortfarande inte förstår... Jag håller med Disneyfantasten om att det kanske inte är särskilt trevligt eller snällt att skriva så....