Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Själen (2020)

Startat av Disneyfantasten, 21 juni 2019 kl. 16:27:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sabelöga

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juni 2020 kl. 11:02:11
Okej, jag gjorde ett nytt försök och nu har jag gjort korrigeringar på Wikipedia-sidorna av "Snövit och De Sju Dvärgarna", "Pinocchio", "Dumbo", "Alice i Underlandet", "Peter Pan", "Lady och Lufsen", "Törnrosa", "Pongo och De 101 Dalmatinerna", "Mary Poppins", "Djungelboken", "AristoCats", "Ringaren i Notre Dame", "Herkules" & "Röjar-Ralf Kraschar Internet"!  :)
Jag ser det, va bra :)
Houba !

Disneyfantasten

Det verkar som att inget datum överhuvudtaget längre står på sidan "MovieZine", men dessvärre vet jag tyvärr inte hur man lägger dit det, för det ska vara 20 november såvitt jag vet...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 juni 2020 kl. 23:56:28
Det verkar som att inget datum överhuvudtaget längre står på sidan "MovieZine", men dessvärre vet jag tyvärr inte hur man lägger dit det, för det ska vara 20 november såvitt jag vet...

Om Biograferna  är öppna i november  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 10 juni 2020 kl. 15:21:58
Om Biograferna  är öppna i november  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Är de inte det har de väl gått i konkurs vid det laget? De måste ju öppna igen så snart som möjligt för att inte gå i konkurs, eller? Det kostar väl en del att driva biograf?

Edit: nu läste jag att Filmstaden tror sig vara igång igen senast i juli
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 10 juni 2020 kl. 15:55:47
Är de inte det har de väl gått i konkurs vid det laget? De måste ju öppna igen så snart som möjligt för att inte gå i konkurs, eller? Det kostar väl en del att driva biograf?

Du har helt rätt, det måste öppnas förr eller senare, likaså måste också Disney och andra företag släppa sina kommande biofilmer framöver för att inte heller gå i konkurs...

Citat från: Simon Axelsson skrivet 10 juni 2020 kl. 15:55:47
Edit: nu läste jag att Filmstaden tror sig vara igång igen senast i juli

Det låter bra, man blir så trött på Corona, faktum är att jag redan förra månaden började med att samla pant ute igen efter två månaders avstånd (min mamma tipsade mig om att inte plocka burkar och flaskor ute när pandemin var igång, men efter att ha tagit avstånd ett tag började jag tröttna, likaså började jag också tröttna på att ta avstånd från bussåkandet så tag återupptog det också förra månaden, det viktigaste är ändå att man håller händerna rena)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 juni 2020 kl. 20:21:12
Du har helt rätt, det måste öppnas förr eller senare, likaså måste också Disney och andra företag släppa sina kommande biofilmer framöver för att inte heller gå i konkurs...

Det låter bra, man blir så trött på Corona, faktum är att jag redan förra månaden började med att samla pant ute igen efter två månaders avstånd (min mamma tipsade mig om att inte plocka burkar och flaskor ute när pandemin var igång, men efter att ha tagit avstånd ett tag började jag tröttna, likaså började jag också tröttna på att ta avstånd från bussåkandet så tag återupptog det också förra månaden, det viktigaste är ändå att man håller händerna rena)

Bra för dig  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag ser framemot denna film ! ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 11 juni 2020 kl. 14:17:04
Jag ser framemot denna film ! ;D

Det gör jag också! Jag gillade Framåt jättemycket, så förhoppningsvis blir det här också en jättebra film trots John Lasseters frånvaro...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juni 2020 kl. 18:28:21
Det gör jag också! Jag gillade Framåt jättemycket, så förhoppningsvis blir det här också en jättebra film trots John Lasseters frånvaro...

Men  John Lasseters  var ond :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 11 juni 2020 kl. 20:08:29
Men  John Lasseters  var ond :'(

Vad får dig att tro det egentligen?  ???

Jag har för mig att John Lassetter valde att sluta hos Disney & Pixar efter Frost 2 just för att han varken fick rast eller ro...

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juni 2020 kl. 20:14:31
Vad får dig att tro det egentligen?  ???

Jag har för mig att John Lassetter valde att sluta hos Disney & Pixar efter Frost 2 just för att han varken fick rast eller ro...

Han har ju blivit anklagad för sexuella närmanden och liknande av sina tidigare kvinnliga medarbetare
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

#86
Kommer folk att tvinga att alla svarta roller görs av svarta skådespelare på svenska nu ??? :'( :'( :'( :'(

Jag är orolig för att detta kanske händer :-\ :-\ :-\ :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2020 kl. 17:12:21
Jag är rolig för att detta kanske händer :-\ :-\ :-\ :-\

Nog är du rolig allt

gstone

 Nu har det avslöjats att Komikern Richard Ayoade kommer ha en roll i filmen , vilket några redan gissa då hans röst hördes i trailern "Fingers Crossed" han dubbas  Stefan Holm på svenska !!  ;D ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2020 kl. 22:59:06
Nu har det avslöjats att Komikern Richard Ayoade kommer ha en roll i filmen , vilket några redan gissa då hans röst hördes i trailern "Fingers Crossed" han dubbas  Stefan Holm på svenska !!  ;D ;D ;D
Koolt. Han e ju rolig. Finns det fler britter i listan?
Houba !