Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Du borde lägga up credits till Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar(2022) som kom i fredag vid nästa upadatring.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 december 2022 kl. 17:38:09Du borde lägga up credits till Dagbok för alla mina fans: Rodrick regerar(2022) som kom i fredag vid nästa upadatring.
Det ordnar jag. :)

gstone

Imorgon kommer Guillermo del Toro's Pinocchio  ut.

Skulle vara bra om Daniel la upp credits till den filmen med vid nästa uppdatering
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 december 2022 kl. 20:40:33Imorgon kommer Guillermo del Toro's Pinocchio  ut.

Skulle vara bra om Daniel la upp credits till den filmen med vid nästa uppdatering
Självklart, det har jag redan planerat för att göra. :)

gstone

Kommer du att lägga up credits till En annorlunda värld snart ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 december 2022 kl. 18:10:43Kommer du att lägga up credits till En annorlunda värld snart ?
Ja, det kommer vid nästa uppdatering. Just nu har jag besök av släktingar och har därför inte tid att göra särskilt mycket, men förhoppningsvis inom några dagar. :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 december 2022 kl. 21:35:28Ja, det kommer vid nästa uppdatering. Just nu har jag besök av släktingar och har därför inte tid att göra särskilt mycket, men förhoppningsvis inom några dagar. :)

Jag antar att Mästerkatten 2 lär dröja till en bit efter nyår?

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 december 2022 kl. 21:37:51Jag antar att Mästerkatten 2 lär dröja till en bit efter nyår?
UIP brukar vara hjälpsamma, så om det fortsätter i samma takt borde jag kunna få tag i dubbcredits till Mästerkatten 2 några dagar före jul; så åtminstone under samma vecka som julafton infaller. :)

(Men det är förstås beroende av att de medarbetare på UIP som hjälpt mig fram tills nu fortfarande finns kvar och kan hjälpa till)

Sabelöga

Jag skulle vilja ha creditlista till filmen Den lilla prinsessan från 1995. Det står lite om den på SMDb men inga specifika roller. Dessutom anger två objekt olika översättare.

https://smdb.kb.se/catalog/id/001422871
https://smdb.kb.se/catalog/id/001407106
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga skrivet 11 december 2022 kl. 00:39:36Jag skulle vilja ha creditlista till filmen Den lilla prinsessan från 1995. Det står lite om den på SMDb men inga specifika roller. Dessutom anger två objekt olika översättare.

https://smdb.kb.se/catalog/id/001422871
https://smdb.kb.se/catalog/id/001407106
Jag har precis skrivit av dubbcreditsen från VHS-utgåvan, så det kommer vid nästa uppdatering. :)

Agneta Malmborg har översatt den svensktextade originalversionen, vilket är anledningen till att hon står namngiven i Svensk Mediedatabas på ett ställe. I den dubbade versionen var det Lars Torefeldt.

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 11 december 2022 kl. 00:47:13Jag har precis skrivit av dubbcreditsen från VHS-utgåvan, så det kommer vid nästa uppdatering. :)

Agneta Malmborg har översatt den svensktextade originalversionen, vilket är anledningen till att hon står namngiven i Svensk Mediedatabas på ett ställe. I den dubbade versionen var det Lars Torefeldt.
Jag förstår, då var det lite som jag tänkte. Tack!
Houba !

gstone

Spin  gick på tv föra året.

Det är Diney Channel Orginal movie.

Den hade credits usatta men jag hr glömt dom flesta och läst någon bara rösterna.

Kan du få fram credits och lägga upp på hemsidan ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 december 2022 kl. 22:42:05Spin  gick på tv föra året.

Det är Diney Channel Orginal movie.

Den hade credits usatta men jag hr glömt dom flesta och läst någon bara rösterna.

Kan du få fram credits och lägga upp på hemsidan ?
Spin röstcredits 1.jpg Spin röstcredits 2.jpg Spin Övriga röster.jpg Spin studiocredits.jpg

gstone

Kan du få fram credits till Mumier på äventyr när den kommer ut i slutet på Januari ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Vilka är rösterna i Transformers Jordens gnista ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.