Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney+ (Disneys streamingtjänst)

Startat av gstone, 29 augusti 2018 kl. 22:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Alexander skrivet 27 juni 2020 kl. 07:50:26
Såg creditslistan till Legenden om Tre Caballeros, trevligt att Birgitta Larsson dubbat ännu en gång på senare år.  :)

Ja, eller hur...

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Alexander skrivet 27 juni 2020 kl. 07:50:26
Såg creditslistan till Legenden om Tre Caballeros, trevligt att Birgitta Larsson dubbat ännu en gång på senare år.  :)
Birgitta Larsson som i Törnrosa eller?

Disneyfantasten



Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 juni 2020 kl. 21:47:19
Det var kul

Skulle vara bra om också Sanna Nielsen dubbade mer framöver, hon har inte dubbat sedan Alice i Underlandet när filmen dubbades om 1997-1998 (jag är inte säker på exakt när omdubbningen spelades in, men jag vet att den användes först på en VHS-utgåva mars 1998 och den bör därmed ha spelats in antingen hösten 1997, januari-februari 1998 eller en kombination av båda, jag ser framemot när Alexander publicerar denna på sin blogg)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juni 2020 kl. 21:50:25
Skulle vara bra om också Sanna Nielsen dubbade mer framöver, hon har inte dubbat sedan Alice i Underlandet när filmen dubbades om 1997-1998 (jag är inte säker på exakt när omdubbningen spelades in, men jag vet att den användes först på en VHS-utgåva mars 1998 och den bör därmed ha spelats in antingen hösten 1997, januari-februari 1998 eller en kombination av båda, jag ser framemot när Alexander publicerar denna på sin blogg)

Sådan tur var är ju Sanna ännu ung och har många år på sig att dubba !! ;D ;D ;D

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 juni 2020 kl. 22:33:17
Sådan tur var är ju Sanna ännu ung och har många ärt på sig att dubba !! ;D ;D ;D

Jag förmodar att du menar år och inte ärt!  ;)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juni 2020 kl. 21:45:37
Ja, precis hon!  ;)

Det VAR EN VÄLDIGT GLAD ÖVERFISKNING ATT SE Birgitta Larsson bland rösterna- ;D ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 juni 2020 kl. 22:34:14
Det VAR EN VÄLDIGT GLAD ÖVERFISKNING ATT SE Birgitta Larsson bland rösterna- ;D ;D

Ännu större överraskning att hon dels återkom i Sofia Den Första och att hon dels stod för "Sångregi" för Flygplan!

En annan trevlig överraskning var att Heléne Lundström återkom i Röjar-Ralf Kraschar Internet efter 20 år...

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juni 2020 kl. 22:36:44
Ännu större överraskning att hon dels återkom i Sofia Den Första och att hon dels stod för "Sångregi" för Flygplan!

En annan trevlig överraskning var att Heléne Lundström återkom i Röjar-Ralf Kraschar Internet efter 20 år...
Kom Birgitta Larsson tillbaka som Törnrosa i Röjar-Ralf Kraschar Internet?

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 juni 2020 kl. 22:48:19
Kom Birgitta Larsson tillbaka som Törnrosa i Röjar-Ralf Kraschar Internet?

Nej, där spelades hon av Sandra Caménisch, som även spelade henne i Förtrollade Äventyr Följ Dina Drömmar 2007... (släpptes dock på DVD i Sverige mars 2008, men jag gissar att allt spelades in 2007)

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 juni 2020 kl. 22:34:14
Det VAR EN VÄLDIGT GLAD ÖVERFISKNING ATT SE Birgitta Larsson bland rösterna- ;D ;D
Överfiskning?

Disneyfantasten