Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Cartoon Network (söker avsnitt)

Startat av Carolineosv, 18 januari 2022 kl. 18:29:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hey Arnold på svenska

Citat från: Adam skrivet 25 januari 2022 kl. 00:30:08
Om jag får tillåtelse att begära någon serie eller avsnitt så är jag lite inne på Episod 25 ur Säsong 2 av Powerpuffpinglorna, kallat Speed Demon i originalet. Det är nämligen ett av mina favoritavsnitt ur serien.

Bra avsnitt.
Hur är den på svenska?
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Adam

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 25 januari 2022 kl. 23:25:40
Bra avsnitt.
Hur är den på svenska?
Ärligt talat så var det länge sedan jag hörde avsnittet på svenska. Senast var jag kanske runt 6 år då jag såg det med svenskt tal (då det sändes i morgoninslaget Barntrean på TV3), men som jag minns så lät det iaf riktigt bra (allra mest nämnvärt Olli Markenros som "Han"/HIM, som lyckas behållla originalröstens spöklika och skrämmande känsla/karaktär).
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Adam

Till: BullenHofors

Jag kom förresten att tänka på ett till avsnitt som jag länge längtat efter, - Dr. Zalosts torn/The Tower of Dr. Zalost (Säsong 2, Avsnitt 13) ur Kurage, den hariga hunden. Eftersom det står att du har den kompletta serien så undrar jag om du även har det avsnittet på svenska? Eller har du det enbart med dess originalspråk?
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Marcusen

Elios

Citat från: Adam skrivet 26 januari 2022 kl. 09:08:28Till: BullenHofors

Jag kom förresten att tänka på ett till avsnitt som jag länge längtat efter, - Dr. Zalosts torn/The Tower of Dr. Zalost (Säsong 2, Avsnitt 13) ur Kurage, den hariga hunden. Eftersom det står att du har den kompletta serien så undrar jag om du även har det avsnittet på svenska? Eller har du det enbart med dess originalspråk?

Jag har dem annars.