Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frost 3

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 16:20:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 februari 2023 kl. 09:46:36Det säger dock inte så mycket, då det varierar så mycket när en film utannonseras - ibland sker det när man redan arbetat med filmen i åratal, och ibland sker det så tidigt att man inte ens har anlitat en regissör eller manusförfattare än. I fallet med Frost 3 verkar det sistnämnda vara fallet, för annars borde en regissör ha nämnts i nyhetsartiklarna.
Jag skulle nog vilja påstå att det säger ALLT!  ;)

Dessutom så pratade man om planer på Frost 2 redan 2015 och så pratade man om planer på en uppföljare till Röjar-Ralf redan 2014, även om några datum inte hade annonserats redan då och en uppföljare till Zootropolis var på tal redan vid första filmens premiär 2016.

Dessutom så annonserades Insidan Ut 2 i höstas med premiärdatum juni 2024, innan dess hade inget om en uppföljare klarlagts men det var ändå på tal sedan flera år tillbaka, samma sak med en eventuell uppföljare till Modig som ännu inte har annonserats varken klarlagt eller med premiärdatum, lita på Walt Disney Animation Studios och Pixar Animation Studios bara, de är fulla av överraskningar!  ;)

gstone

Torsten Wahlund lär inte komma tillbaka för denna här filmen :-\ :'( :'( :'( :'( :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 17 april 2024 kl. 20:51:55Torsten Wahlund lär inte komma tillbaka för denna här filmen :-\ :'( :'( :'( :'( :'(
Garanterat inte, han gick ju bort för några månader sedan.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 april 2024 kl. 20:53:18Garanterat inte, han gick ju bort för några månader sedan.
Precis 

Väldigt trist 😣😔😭😭
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 17 april 2024 kl. 21:07:00Precis

Väldigt trist 😣😔😭😭
Nu får Disney hitta ny skådespelare till rollen. Det är fortfarande hemligt om ersättning och tyvärr jag och andra på forumet jobbar inte på Disney och inte anställd på dubbningsbolaget även om jag jobbar dubbningsbolaget eller Disney får man inte lämna ut uppgifter till.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 17 april 2024 kl. 21:26:29Nu får Disney hitta ny skådespelare till rollen. Det är fortfarande hemligt om ersättning och tyvärr jag och andra på forumet jobbar
Det är inte direkt hemligt när dubbningen inte ens börjat göras.

Inte ens original röster har nog spelats in :D ;)

Jag faktiskt till och med osäker om ens animerings prossen börjat än ;D

Den svenska dubbningen är ju just nu så överhört avlägsen att sådan saker knappast säkerligen börjat funderas på ;)

Sådan detaljer  har nog inte fallet folk på Disney på hjäerna än


[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 17 april 2024 kl. 21:33:17Det är inte direkt hemligt när dubbningen inte ens börjat göras.

Inte ens original röster har nog spelats in :D ;)

Jag faktiskt till och med osäker om ens animerings prossen börjat än ;D

Den svenska dubbningen är ju just nu så överhört avlägsen att sådan saker knappast säkerligen börjat funderas på ;)

Sådan detaljer  har nog inte fallet folk på Disney på hjäerna än
Nu är upp till Disney skickat röstprov till dubbstudio snart är casting till rollen och regissör skickat röstprov till Disney och för väja en röst till rollen.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 17 april 2024 kl. 21:38:18Nu är upp till Disney skickat röstprov till dubbstudio snart är casting till rollen och regissör skickat röstprov till Disney och för väja en röst till rollen.
Vi får hoppas på det bästa :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 17 april 2024 kl. 21:33:17Det är inte direkt hemligt när dubbningen inte ens börjat göras.

Inte ens original röster har nog spelats in :D ;)

Jag faktiskt till och med osäker om ens animerings prossen börjat än ;D

Den svenska dubbningen är ju just nu så överhört avlägsen att sådan saker knappast säkerligen börjat funderas på ;)

Sådan detaljer  har nog inte fallet folk på Disney på hjäerna än
Originalröster spelas ju in innan animationsprocessen inleds, men i övrigt håller jag med dig - då Disney inte ens har offentliggjort någon regissör eller manusförfattare, så tyder nog mycket på att manuset knappt ens är påbörjat; eller åtminstone har de uppenbarligen inte kommit så långt så att de känner sig nöjda med att offentliggöra vem/vilka som har skrivit manuset.
(Det är inte helt ovanligt att manus bearbetas kraftigt under en manusprocess, ibland t.o.m. skrivs om helt, varför man ofta väljer att inte gå ut med vem som skrivit manus förrän man har kommit så långt så att man känner sig nöjd med att inga större förändringar kommer att ske med manuset)

Innan det ens inleds någon svensk rollbesättning, så måste ju åtminstone originalrösterna ha spelats in.