Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tivoli

Startat av moviefan, 23 juli 2023 kl. 11:25:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Vilka attraktioner på Gröna Lund gillar ni ?  Jag gillar Jetline, Kvasten samt Katapulten. 

MOA

Citat från: moviefan skrivet 23 juli 2023 kl. 11:25:15Vilka attraktioner på Gröna Lund gillar ni ?  Jag gillar Jetline, Kvasten samt Katapulten.
Jetline som drabbades av hemska olyckan.När vi va där för 5 år sen blev min kompis galen i Kvasten,hon åkte den seriöst 15 gånger.Jag tror int att vi åkte katapulten men RockJet & Jetline var roliga,vi åkte också Eclipse.Vi kommer att återvända en dag i framtiden

Lillefot

Nu var det ganska längesedan som jag besökte Gröna Lund, men de jag har bäst minnen av är Nyckelpigan, samt Blå Tåget. Jag föredrar attraktioner som är lite långsammare.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Fred

Nu var jag där senast 2004 och kommer bara ihåg att jag åkte Vilda Musen. Jag åkte också någon större berg-och-dalbana och fanns Jetline då så var det nog den. Skulle i ärlighetens namn aldrig mer åka till ett nöjesfält om det var högsäsong och helg. Det är allt för mycket köer så det är inte värt det.