Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

telia play

Startat av clara liljeberg, 6 mars 2021 kl. 02:30:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

vad är det som händer med språket och jag vill att alla ska ha svenskt tal och inte engelska som gör att jag blir tokig och jag hatar engelskt tal på disney channel,nickelodeon och cartoon network och nick junior för man förstår ju inte vartenda av vad de säger egentligen. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(jag är så arg att jag hade lasersyn.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet  6 mars 2021 kl. 02:30:46
vad är det som händer med språket och jag vill att alla ska ha svenskt tal och inte engelska som gör att jag blir tokig och jag hatar engelskt tal på disney channel,nickelodeon och cartoon network och nick junior för man förstår ju inte vartenda av vad de säger egentligen. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(jag är så arg att jag hade lasersyn.
Kan du int engelska

clara liljeberg

ja för det gör mig helt tokig om det fanns ett sätt så att hela avsnitten av nick junior,disney junior,nickelodeon,cartoon network och disney channel kanske att hamna på internet om det inte funkar på svtplay.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag är inte dum bara irriterad och ledsen för att det inte gå att ha nickelodeon,nick junior,disney junior,cartoon network och disney channel på svtplay som visar hela avsnitten med svenskt tal.det är inte rättvisst!!!!!!!!!!!!!!!!


Mathilda Gustafsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  6 mars 2021 kl. 02:30:46
vad är det som händer med språket och jag vill att alla ska ha svenskt tal och inte engelska som gör att jag blir tokig och jag hatar engelskt tal på disney channel,nickelodeon och cartoon network och nick junior för man förstår ju inte vartenda av vad de säger egentligen. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(jag är så arg att jag hade lasersyn.
Så du menar att du vill att man ska dubba allt i Sverige bara för att du inte kan engelska...

clara liljeberg


Steffan Rudvall


Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet  6 mars 2021 kl. 02:30:46
vad är det som händer med språket och jag vill att alla ska ha svenskt tal och inte engelska som gör att jag blir tokig och jag hatar engelskt tal på disney channel,nickelodeon och cartoon network och nick junior för man förstår ju inte vartenda av vad de säger egentligen. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(jag är så arg att jag hade lasersyn.
Jag förstår inte riktigt vad problemet är. Nästan allt på Disney Channel och Cartoon Network har svenskt tal, och precis allt på Nickelodeon och Nick Junior har svenskt tal. Det är bara enstaka långfilmer och på sin höjd någon enstaka TV-serie som fortfarande är på engelska på Disney Channel.

Menar du att du med Telia Play inte får svenskt tal även på serier och filmer som sänds med svenskt tal? I så fall, så måste något vara fel hos Telia Play (alternativt något fel med din utrustning) - men då får du i så fall kontakta Telias kundtjänst, så att de får lösa problemet. :)

clara liljeberg

ja ,problemet på telia play appen.

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 mars 2021 kl. 04:21:40
ja ,problemet på telia play appen.
Jag har inte själv använt den appen, så jag vet inte hur den fungerar. Men prova och se om det inte finns någon inställning i appen för att byta ljudspår, så att du kan byta till svenska.

Om du inte hittar något sådant, så kontakta Telia och förklara problemet - antingen måste det vara en inställningsfråga för att byta ljudspår, eller också har Telia klantat sig; för givetvis bör allt på Disney Channel, Nickelodeon och Cartoon Network ha svenskt tal även där om det finns hos andra leverantörer. :)