Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Klagomål

Startat av gstone, 5 oktober 2020 kl. 18:53:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Lilla My sa att jag sa att jag var en dryg jävle det gör mig jätte SUR !! >:( >:( >:(

Kan du ta bort  >:( >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


Daniel Hofverberg

Jag tolkade det snarare som en demonstration kring sattyget att börja ändra i någon annans citat (som du började med, Gstone), hellre än som en förolämpning mot dig.

Det kan jag säga på en gång: Det anses som en mycket dålig sed att ändra i någon annans citat - det får man inte göra; inte mer än att ta bort ovidkommande delar och aldrig på ett sätt som förvanskar innehållet.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 oktober 2020 kl. 20:36:39
Jag tolkade det snarare som en demonstration kring sattyget att börja ändra i någon annans citat (som du började med, Gstone), hellre än som en förolämpning mot dig.

Det kan jag säga på en gång: Det anses som en mycket dålig sed att ändra i någon annans citat - det får man inte göra; inte mer än att ta bort ovidkommande delar och aldrig på ett sätt som förvanskar innehållet.

Förlåt :'(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 oktober 2020 kl. 20:36:39
Jag tolkade det snarare som en demonstration kring sattyget att börja ändra i någon annans citat (som du började med, Gstone), hellre än som en förolämpning mot dig.

Det kan jag säga på en gång: Det anses som en mycket dålig sed att ändra i någon annans citat - det får man inte göra; inte mer än att ta bort ovidkommande delar och aldrig på ett sätt som förvanskar innehållet.

Hur menar du då egentligen?^^