Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

ytterligare namn under skådespelarindex?

Startat av Mysan, 6 februari 2009 kl. 09:43:10

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mysan

Jag undrar om ytterligare dubbare kommer att visas under skådespelarindexet inom kort? :)

Daniel Hofverberg

I dagsläget är det inga fler dubbare som jag har kunnat få tag i, och som varit direkt intresserad av att lägga till uppgifter i avdelningen. Problemet är att de flesta dubbare har medverkat i så mycket, så att de inte längre har koll på exakt vad. Därför är det svårt för många att kunna lägga till information om vad de medverkat i. Dessutom är det bara ett begränsat antal som jag har kontaktinformation till och lyckats få kontakt med.

För ett par år sedan visade dock Annelie Berg Bhagavan ett visst intresse för avdelningen, men hade då inte tid att ordna fram vad hon medverkat i. Sen hörde jag inte av henne mer, så jag vet inte hur det gick med det. Jag ska ta och kontakta henne igen vid tillfälle och höra.

Även Steve Kratz har varit intresserad, men hade då (i höstas) inte tid eller möjlighet att kolla upp närmare vad han varit med i.

Mysan

ja jag förstår att det kan vara svårt att få tag på komplett dubbningsinformation kring någon dubbare.
Monica Forsberg hoppas jag i allafall se framöver på listan :)

Daniel Hofverberg

Jag ska kontakta Monica Forsberg och höra. Men även hon tillhör onekligen kategorin personer som varit med i så mycket att det är svårt att få en överblick, så jag är tveksam om hon har någon koll kring vad hon medverkat i...

Soscla

Men man måste kanske inte ha en komplett lista på stört, utan kan lägga till allt eftersom?
It's so fluffy I'm gonna die!

Daniel Hofverberg

Det är sant, men ska det ge något med att ta med någon så tycker jag att det bör vara åtminstone halvfullständigt, i tillräckligt hög utsträckning så att det faktiskt är till nytta. En avdelning som bara har med en liten bråkdel av vad någon medverkat i tillför ju inte alltför mycket.

Elios

Funderade faktiskt lite på om man inte hade kunnat förnya lite mer med en ny avdelning på skådespelarindex då det varit svårt att få med de lite äldre och rutinerade skådespelarna. Så kanske kan några nyare förmågor få ta chansen och visa sitt. Som kanske har mer tid och är intresserade av att visa sitt index.  ;D