Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Montefjanton Creation

Startat av moviefan, 30 september 2018 kl. 20:24:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Elios skrivet 24 mars 2019 kl. 12:06:42
Han gör ju det med glimten i ögat.   ;D

Det var i all fall varför Roger Ebert aldrig gord några cameo som sig själv i media.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 24 mars 2019 kl. 12:30:34
Det är faktiskt inte första gången som dom får en copyright-strike.

Dom fick det på deras första Barbie-recension men när Felix och Basse anmälde det så tog filmskaparna tillbaka den.

Och den 1 april 2016 (inget aprilskämt) fick dom en strike på recensionen av Kärlek 3000 men det löste sig också.

Och 2017 fick dom en strike på Orion-recensionen och löste sig också men av någon okänd anledning fick den 18-årsgräns :o
Jag vet inte vad det har med saken att göra men jag tycker bara att det skulle vara kul att höra honom i en dubbad film ;)
Jo, detsamma, han har ju en skön röst.
Houba !

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 24 mars 2019 kl. 12:30:34
Jag vet inte vad det har med saken att göra men jag tycker bara att det skulle vara kul att höra honom i en dubbad film ;)

Då kan han ju recensera den också! ;D

E

Dom spelade Willy och Boris i ett avsnitt av Midnatts Lets Play och det var JAG som skickade det till dom ;)

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 maj 2019 kl. 15:14:43
Dom spelade Willy och Boris i ett avsnitt av Midnatts Lets Play och det var JAG som skickade det till dom ;)

Jaså. Menar du att dem spelade deras röster eller att dem bara spelade spelet? För det spelet var nog ganska så gammalt så dem var nog inte ens kända då. Men hmmm. Jag funderar på att skicka ett spel till dem också. Ett spel som heter Djungeläventyret.  ;D

E

Citat från: Elios skrivet 11 maj 2019 kl. 16:26:49
Menar du att dem spelade deras röster eller att dem bara spelade spelet? För det spelet var nog ganska så gammalt så dem var nog inte ens kända då.
Här är videon

https://www.youtube.com/watch?v=bs6fMmuipSQ

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 maj 2019 kl. 16:47:37
Här är videon

https://www.youtube.com/watch?v=bs6fMmuipSQ

Jo jag vet här har sätt den. Tänkte bara om du såg att vi tidigare snackade om han kunde dubba någon gång att han dubbade spelet.  8)

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 maj 2019 kl. 15:14:43
Dom spelade Willy och Boris i ett avsnitt av Midnatts Lets Play och det var JAG som skickade det till dom ;)

Vad tyckte du förresten om spelet? Dem verkade ju iallafall inte tycka att det var något vidare.  8)

E

Citat från: Elios skrivet 11 maj 2019 kl. 20:07:22
Vad tyckte du förresten om spelet? Dem verkade ju iallafall inte tycka att det var något vidare.  8)
Jag tyckte spelet var ganska roligt när jag var liten men med tiden så tyckte jag att det blev tråkigt

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 maj 2019 kl. 20:11:19
Jag tyckte spelet var ganska roligt när jag var liten men med tiden så tyckte jag att det blev tråkigt

Blir väl så.  ??? Hur skickade du in det eller hur gjorde du når du hörde av dig till dem?^^

E

Citat från: Elios skrivet 11 maj 2019 kl. 20:13:23
Blir väl så.  ??? Hur skickade du in det eller hur gjorde du når du hörde av dig till dem?^^
Jag skickade det till deras postbox

Här är adressen till den:

Sebastian Wilnerzon Thörn
Box 64
281 21 Hässleholm


Adressen står också i beskrivningen till deras videos

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 maj 2019 kl. 20:32:24
Jag skickade det till deras postbox

Här är adressen till den:

Sebastian Wilnerzon Thörn
Box 64
281 21 Hässleholm


Adressen står också i beskrivningen till deras videos

Aha. Trodde alltid han bott i Vinslöv men ja han har väl flyttat då. Tänker mig mest dock skamm på mig själv att jag aldrig vågat gå fram och snacka med honom. Då jag tror han inte är så farlig som han ser ut på riktigt. Och han kanske är mycket roligare när inte kameran är på. Ja det undrar man.  :o

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 24 mars 2019 kl. 12:04:10
Jag tror inte Felix kommer dubba. Om du ska kritisera filmer kan du inte vara med i filmer.

Vad är det för logik?  ;D
"Om du ska såga ned träd kan du inte plantera dina egna blommor"
"Om du ska kritisera mat kan du inte laga din egen mat"
"Om du ska kritisera politik kan du inte vara politiker själv"

E

Har ni sett deras senaste video, det är Anja Schmidt som pratar :o

https://www.youtube.com/watch?v=sBEKAe_LmxA

Sabelöga

Citat från: Erik Dahlberg skrivet  4 juli 2019 kl. 16:59:16
Har ni sett deras senaste video, det är Anja Schmidt som pratar :o

https://www.youtube.com/watch?v=sBEKAe_LmxA
Är det hon som läser upp i Dingo Pictures mästerverk Goldie?
Houba !