Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sons of Anarchy

Startat av Elios, 23 oktober 2022 kl. 02:16:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Har börjat kolla på TV-serien Sons of Anarchy och tycker den verkar riktigt bra.
Börjat kolla in en bra bit och är i slutet på fjärde säsongen. Har nån av er sett den? Kan varmt rekommendera den och den finns på Disney Plus.  ;D ;D

Daniel Hofverberg

Jag provade se de första avsnitten av serien (d.v.s. säsong 1) för ganska många år sedan, när den gick på "vanlig" linjär TV, men den föll inte mig i smaken.

Det är möjligt att jag gav upp för fort, ifall den nu blev bättre efter några avsnitt - det har ju hänt förut, och när man som jag ser väldigt mycket på TV, så kan man helt enkelt inte ge allting hur många chanser som helst. Eller så är serien helt enkelt inte i min smak...