Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Jag funderar på en sak

Startat av Disneyfantasten, 18 januari 2022 kl. 18:30:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag funderar på att reboota mina omgångar av "Vem är bäst?" och mina Dubbningskollage, då mina trådar med dem för tillfället är rena rama äggröran...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2022 kl. 18:30:00
Jag funderar på att reboota mina omgångar av "Vem är bäst?" och mina Dubbningskollage, då mina trådar med dem för tillfället är rena rama äggröran...
Äggröran

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 18 januari 2022 kl. 19:03:47
Äggröran

Ja, eftersom många av mina "Vem är bäst" omgångar är i o-ordning och jag tvingats göra nya topplistor och en del personer som gjort en viss roll hunnit gå bort senaste tiden...

Och vad gäller Dubbningskollage så fattas det fortfarande en del personer på några av dem och ibland har vissa av bilderna i kollagen varit felaktiga och jag varit tvungen att uppdatera flera gånger...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2022 kl. 18:30:00
Jag funderar på att reboota mina omgångar av "Vem är bäst?" och mina Dubbningskollage, då mina trådar med dem för tillfället är rena rama äggröran...
Så du menar att du skulle göra om allt?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 januari 2022 kl. 09:23:01
Så du menar att du skulle göra om allt?

Ungefär sådär ja, då det är jobbigt att uppdatera gamla hela tiden eller publicera nya i samma tråd så det blir o-ordning, jag är en vän av ordning!  :) (det är delvis för att forumsmedlemmen TonyTonka berättade i PM igår att han planerar att reboota sina egna "Vem är bäst?" omgångar)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 januari 2022 kl. 09:23:01
Så du menar att du skulle göra om allt?

Ja, och att skapa nya trådar till det!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 januari 2022 kl. 10:26:16
Ja, och att skapa nya trådar till det!  :)
Jag ser inte något fel med den idén...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 januari 2022 kl. 11:49:50
Jag ser inte något fel med den idén...

Funderar du kanske på att göra samma sak med dina trådar om "Vem är bäst?" och Dubbningskollage?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 januari 2022 kl. 11:57:13
Funderar du kanske på att göra samma sak med dina trådar om "Vem är bäst?" och Dubbningskollage?
Mina Dubbningskollage behöver ju iallafall uppdateras...

Disneyfantasten

Jag funderar på att även reboota mina "Kompletta dubbningar..." trådar i och med att de nuvarande verkar vada i o-ordning också... (i det fallet tänker jag främst på Disney-långfilmer, Disney TV-serier samt långfilmer från andra amerikanska bolag)

Då kanske jag t.o.m. skulle kunna ta upp vilka som var påtänkta, vilka som var inne i studion och vilka som testade för rollerna.

Jag funderar även på att göra en reboot av "Sammanställning över svenska röster genom tiderna" tråden om det är okej för TonyTonka!  :) (som skapade den förra tråden)

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 april 2022 kl. 20:53:21
Jag funderar på att även reboota mina "Kompletta dubbningar..." trådar i och med att de nuvarande verkar vada i o-ordning också... (i det fallet tänker jag främst på Disney-långfilmer, Disney TV-serier samt långfilmer från andra amerikanska bolag)

Då kanske jag t.o.m. skulle kunna ta upp vilka som var påtänkta, vilka som var inne i studion och vilka som testade för rollerna.

Jag funderar även på att göra en reboot av "Sammanställning över svenska röster genom tiderna" tråden om det är okej för TonyTonka!  :) (som skapade den förra tråden)

Jag funderar på att även göra samma sak med kortfilmer då det även där är lite rörigt...

Disneyfantasten

Jag har en ny idé jag funderar på; mina "Vem är bäst?" omgångar kan få vara med i min framtida blogg, det är t.o.m. bättre än att skriva sina omgångar på forumet plus att man då också får se karaktären i bild!  :D