Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 juni 2024 kl. 09:31:23Hur mår alla idag ? :)
Allt är bra här, snart börjar ranking av Chipmunkarna

Skokaka

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 juni 2024 kl. 17:31:40Kanske Filippa Alm Nylén?
Nu heter hon bara Filippa Nylén & Alexandra heter Bonnier i efternamn. Hon gifte sig också på sin födelsedag för 6 år sedan

MOA

Finns det VA eller personer som dubbat med dessa namn?
Jonna
Erika
Andréa
Cassandra
Patricia
Tova
Fanny
Caroline
Madeleine
Karin

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 26 juni 2024 kl. 13:17:21Finns det VA eller personer som dubbat med dessa namn?
Lina
Kajsa
Stina
Jonna
Erika
Andréa
Sabina
Cassandra
Patricia
Tova
Fanny
Caroline
Madeleine
My
Therese
Karin
Astrid
På rak arm kan jag komma på Lina Hedlund, Kajsa Ernst, Kajsa Reingardt, Sabina Ddumba, My Bodell, Therese Reuterswärd och Astrid Assefa. Det finns säkert fler.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 26 juni 2024 kl. 13:17:21Finns det VA eller personer som dubbat med dessa namn?
Lina
Kajsa
Stina
Jonna
Erika
Andréa
Sabina
Cassandra
Patricia
Tova
Fanny
Caroline
Madeleine
My
Therese
Karin
Astrid
Lina Hedlund.

My Holmsten.

Therese Reuterswärd.
- what.

Steffan Rudvall

Lina
Kajsa
Stina
Jonna
Erika
Andréa
Sabina
Cassandra
Patricia
Tova
Fanny
Caroline
Madeleine
My
Therese
Karin
Astrid
Stina Eriksson, Stina Rautelin...

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 26 juni 2024 kl. 14:02:14Therese Reuterswärd.
Ja men hon jobbar med digital marknadsföring nu

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 26 juni 2024 kl. 14:49:24Ja men hon jobbar med digital marknadsföring nu
Må så vara, men du specificerade aldrig att de skulle vara fortsatt aktiva.

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 juni 2024 kl. 14:58:31Må så vara, men du specificerade aldrig att de skulle vara fortsatt aktiva.
Behöver dom inte vara heller, hittade inte heller när jag sökte på dessa namn som var populära för 26 år sedan

MOA

Av männen undrar jag om det finns VA eller personer som dubbat med dessa namn?
Patrik
Ali
Tom
Jimmy

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet 27 juni 2024 kl. 13:48:58Av männen undrar jag om det finns VA eller personer som dubbat med dessa namn?
Rasmus
Samuel
Karl
Henrik
John
Kim
Patrik
Måns
Robert
Ali
Rickard
Tom
Jimmy
Eddie
Magnus
Max
Samuel Fröler, Karl Dyall, Henrik Ståhl, John Alexander Eriksson, John Lundvik, Kim Sulocki, Måns Nathanaelson, Robert Gustafsson, Rickard Olsson, Eddie Hultén, Magnus Ehrner och Magnus Härenstam kommer jag på så här på rak arm.

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 juni 2024 kl. 13:48:58Av männen undrar jag om det finns VA eller personer som dubbat med dessa namn?
Rasmus
Samuel
Karl
Henrik
John
Kim
Patrik
Måns
Robert
Ali
Rickard
Tom
Jimmy
Eddie
Magnus
Max
Dramaten skådespelaren Razmus Nyström har dubbat ;)

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juni 2024 kl. 15:21:26Kim Sulocki, Robert Gustafsson, Rickard Olsson, Magnus Ehrner och Magnus Härenstam kommer jag på så här på rak arm.
Dom borde jag kunnat, är det programledaren Rickard Olsson som är uppskriven här
Citat från: gstone skrivet 27 juni 2024 kl. 15:24:58Dramaten skådespelaren Razmus Nyström har dubbat ;)

Stavning spelar ingen roll, undrar också om det finns några yngre Fredrik, Mikael & Olof som dubbat