Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 juli 2024 kl. 12:32:48Den ingår i denna Blu-ray importutgåvan men det finns tyvärr ingen svenskt text.

https://www.kvarnvideo.se/se/art/peter-falk-4-film-comedy-collection-ej-svensk-text-blu-ray-1.php
får dugga :D

hoppas Kvarnvideo faktiskt laverar denna gång ;D ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet 18 juli 2024 kl. 13:12:55får dugga :D

hoppas Kvarnvideo faktiskt laverar denna gång ;D ;)
Varför skulle de inte leverera? Kvarnvideo är enligt min erfarenhet ett seriöst företag som alltid har levererat det jag har beställt. Enligt webbsajten har de dessutom den här utgåvan på lager, så om du beställer den idag bör du ha den i början på nästa vecka.

gstone

Citat från: Anders M Olsson skrivet 18 juli 2024 kl. 13:27:09Varför skulle de inte leverera? Kvarnvideo är enligt min erfarenhet ett seriöst företag som alltid har levererat det jag har beställt. Enligt webbsajten har de dessutom den här utgåvan på lager, så om du beställer den idag bör du ha den i början på nästa vecka.
Dom laverar inte ibland
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Hm... Är det möjligt att sakna en personlighet, eller att den ändrar sig rätt ofta? Till exempel, jag verkar vara sådan... Jag själv verkar påstå att jag är smart och utåtriktad, när jag i själva verket är en inåtriktad nincompoop.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2024 kl. 23:09:35Hm... Är det möjligt att sakna en personlighet, eller att den ändrar sig rätt ofta? Till exempel, jag verkar vara sådan... Jag själv verkar påstå att jag är smart och utåtriktad, när jag i själva verket är en inåtriktad nincompoop.
Nincompoop LoL, det kallas lynnig när man skiftar i humör men personlighetsförändringar kan förekomma. Mitt humör är konstant & andra känslor stannar inte länge. Min personlighet har förändrats under åren men jag är fortfarande likadan fast inte på samma sätt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 20 juli 2024 kl. 23:39:15Nincompoop LoL, det kallas lynnig när man skiftar i humör men personlighetsförändringar kan förekomma. Mitt humör är konstant & andra känslor stannar inte länge. Min personlighet har förändrats under åren men jag är fortfarande likadan fast inte på samma sätt
Vet inte hur man säger nincompoop på svenska. Vet att det betyder att man är korkad, dock... När jag var liten så brukade jag låtsas att jag var fiktiva karaktärer, så... Ja, jag är typ aldrig mig själv. Just nu så är jag numera mig själv, fast det varierar. Jag är väl snäll ibland, men det fanns ju tillfällen där jag tappar humöret. :-[

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2024 kl. 23:44:19Vet inte hur man säger nincompoop på svenska. Vet att det betyder att man är korkad, dock... När jag var liten så brukade jag låtsas att jag var fiktiva karaktärer, så... Ja, jag är typ aldrig mig själv. Just nu så är jag numera mig själv, fast det varierar. Jag är väl snäll ibland, men det fanns ju tillfällen där jag tappar humöret. :-[
När saker går fel...

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2024 kl. 23:09:35Hm... Är det möjligt att sakna en personlighet, eller att den ändrar sig rätt ofta? Till exempel, jag verkar vara sådan... Jag själv verkar påstå att jag är smart och utåtriktad, när jag i själva verket är en inåtriktad nincompoop.
Förresten, kanske jag bara har multipel personlighetsstörning? Det varierar ju med min personlighet, kan vara beroende på vilka jag pratar med... 

Och att jag ser mig själv som utåtriktad är för att jag nog inte har så mycket nära vänner i verkligheten, jag brukar mest chatta på datorn, gör detta mig kanske inte utåtriktad alls? Nåja, poängen är väl att jag gillar att chatta...

gstone

Jag vill Köpa mini serien Children of Dune på DVD 

Var kan jag göra det utan att frakten till Sverige blir svindyr ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Historielektions Soveren

En kille som ångrar att han sov på lektionerna

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 juli 2024 kl. 00:06:07Förresten, kanske jag bara har multipel personlighetsstörning? Det varierar ju med min personlighet, kan vara beroende på vilka jag pratar med...

Och att jag ser mig själv som utåtriktad är för att jag nog inte har så mycket nära vänner i verkligheten, jag brukar mest chatta på datorn, gör detta mig kanske inte utåtriktad alls? Nåja, poängen är väl att jag gillar att chatta...
Gillar också att chatta & har inte så många nära vänner i verkligheten. Vi är rätt lika du & jag

gstone

Viste ni att Roquefort är namnet på en ost ?
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2024 kl. 23:38:14Viste ni att Roquefort är namnet på en ost ?
Ja, det är ju det som är skämtet en mus döpt efter en ost...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 juli 2024 kl. 23:48:11Ja, det är ju det som är skämtet en mus döpt efter en ost...
Jag lärde mig det idag 😅
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]