Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

varför inte?för jag har redan skickat brevet som soscla föreslog att jag skulle skicka brevet till de som jobbar med handritade filmer där det innehåller antropomorfa djur och där två drakar blev kära i varandra.beviset pekar på att jag hade rätt och du hade fel.

clara liljeberg

 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(du är elak mot mig för att disney sverige inte gör filmer om det bara fanns en filmstudio i närheten där man gör disney filmer med svenskt tal.och nu gråter jag i tårfloder så att det blir en översvämning för att det gör mig förkrossad och nån föreslog att jag skulle skriva brev till nån som jobbar med film med svenskt tal och jag vill aldrig mer se dig mer förrän du sett det omöjliga:två snöflingor som ser exakt likadana ut.

Disneyfantasten

Nu får du skärpa dig, om det är någon här som är en elak besserwisser så är det du! Det är INGEN här som varit elak mot dig, det är DU som tar illa vid dig hela tiden och går till personangrepp så fort man kritiserar hur du uttryckt dig eller säger sina åsikter, nu får du allt ta och ge dig!

clara liljeberg

hur vågar du kallar mig elak?jag ger bara filmideer till de som jobbar med disney om att det borde vara att kinas befolkning är djur istället för människor och steffan är elak mot mig om att det inte finns en filmstudio i närheten där man gör tecknad film med svenskt tal och nu gråter jag floder så det blir en översvämmning och det är här på forumets fel som kritiserar över att det inte kommer blir nån tredje film med antropomorfa djur istället för människor och nån föreslog att jag skulle skriva brev till nån som jobbar med film med svenskt tal och jag väntar på svar men det kom inte och jag vill aldrig se dig mer förrän du har sett det omöjliga:två snöflingor som ser exakt likadana ut!!!adjö,din glädjedödare.

Lilla My


clara liljeberg

vet du vad,lilla my,jag älskar inte dig.jag gör slut med dig och därmed basta!!!! jag gillar nån annan som är osynlig och en magiker som förtrollar dig till en padda. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 13:43:54
vet du vad,lilla my,jag älskar inte dig.jag gör slut med dig och därmed basta!!!! jag gillar nån annan som är osynlig och en magiker som förtrollar dig till en padda. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Gör slut? Har ni varit ett par tidigare?

clara liljeberg

nej för jag är 25 år och lilla my är gammal,jag gillar en som är lika gammal som jag och är en formskiftare som kan ändra form till djur och han kan även förvandlar sig till en skorpion som kan sticka några som inte lyder mig eftersom mitt brev inte svarar från den som gör tecknad film och om du säger att jag inte fick nåt svar från det så tänker jag be min bror göra en ny film med svenskt dubb och där kinas befolkning är djur istället för människor och att två drakar blir kära i varandra och då kommer du att få tappa hakan om att jag vann vadet för jag hade rätt och du fel!!!!!

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 14:06:11
nej för jag är 25 år och lilla my är gammal,jag gillar en som är lika gammal som jag och är en formskiftare som kan ändra form till djur och han kan även förvandlar sig till en skorpion som kan sticka några som inte lyder mig eftersom mitt brev inte svarar från den som gör tecknad film och om du säger att jag inte fick nåt svar från det så tänker jag be min bror göra en ny film med svenskt dubb och där kinas befolkning är djur istället för människor och att två drakar blir kära i varandra och då kommer du att få tappa hakan om att jag vann vadet för jag hade rätt och du fel!!!!!
Du och Lilla My är nästan lika gamla.

clara liljeberg

men jag gillar inte lilla my för han stinker som en apa!och nu tänker jag förvandla dig till en mussla för att du skvallrade och nu är jag upprörd för att mitt brev inte fick nåt svar om att det skulle blir en tredje film med talande djur med mänskliga särdrag som i kung fu panda och zootropolis. :-X >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 14:29:12
men jag gillar inte lilla my för han stinker som en apa!och nu tänker jag förvandla dig till en mussla för att du skvallrade och nu är jag upprörd för att mitt brev inte fick nåt svar om att det skulle blir en tredje film med talande djur med mänskliga särdrag som i kung fu panda och zootropolis. :-X >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Lilla My är inte en han.

clara liljeberg

det förklarar inte hans profilbild och jag är inte hans flickvän och jag är kär i nån annan som är en formskiftare som kan förvandlas till en björn som äter upp honom eller henne.jag är inte lilla mys typ så jag gör slut med det.punkt slut och därmed basta!!!!nu förvandlar jag dig till en mussla för musslor pratar inte och det du säger att det inte blir en tredje film med antropomorfa djur och drakar som är kära i varandra,då be jag min bror om att göra en tecknad film som är mycket bättre än det du säger och den filmen är mycket musikalisk med färger och geometriska former och inga fler människor för där är det bara djur som i kung fu panda och zootropolis och där vakterna är noshörningar och en av rådgivarna är getter.

MOA

#102
Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 14:46:44
det förklarar inte hans profilbild och jag är inte hans flickvän och jag är kär i nån annan som är en formskiftare som kan förvandlas till en björn som äter upp honom eller henne.jag är inte lilla mys typ så jag gör slut med det.punkt slut och därmed basta!!!!nu förvandlar jag dig till en mussla för musslor pratar inte och det du säger att det inte blir en tredje film med antropomorfa djur och drakar som är kära i varandra,då be jag min bror om att göra en tecknad film som är mycket bättre än det du säger och den filmen är mycket musikalisk med färger och geometriska former och inga fler människor för där är det bara djur som i kung fu panda och zootropolis och där vakterna är noshörningar och en av rådgivarna är getter.
Lilla My e íckebinär som e 2 år äldre än dig

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 14:29:12
men jag gillar inte lilla my för han stinker som en apa!och nu tänker jag förvandla dig till en mussla för att du skvallrade och nu är jag upprörd för att mitt brev inte fick nåt svar om att det skulle blir en tredje film med talande djur med mänskliga särdrag som i kung fu panda och zootropolis. :-X >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Jag tror ingen bry sig om dina brev.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.