Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disneys live-action Herkules

Startat av Steffan Rudvall, 3 maj 2020 kl. 21:34:01

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Citat från: Lilla My skrivet  5 maj 2020 kl. 13:23:35
En anledning till att de animerade filmerna blev så bra var ju p.g.a. att det var animation. Storyn är absolut en stor grej i filmerna (en välanimerad film med skitkass story blir fortfarande skitkass), men animationen är ju lika stor del. Den berättar så mycket.

Tar du bort alla uttryck och känslor som den handritade animationen i t.ex. Lejonkungen hade med sig blir alla karaktärer tunna som papper. Även Skönheten och Odjuret blev så jävla förnedrande dum. Tror min IQ sänktes markant när jag såg den på bio (vilket är den enda jag sett på bio och den enda jag kommer se, möjligtvis med undantag för Mulan för den verkar lite kickass ändå).
Man märker det också med dom nya CGI filmerna, djungelboken filmen, luftens hjältar och lilla djungelboken hade mer karaktär och urryck jämfört med dom nya.

Elios

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  5 maj 2020 kl. 12:06:15
Skulle föredra att dom inte inkluderar Adam Sandler i filmen. Han är ju bara för jobbig generellt och hans filmer är inte så bra heller, kan han ens vara bra i nån film?

Vad tycker du om isåfall hans kompanjon i Sylvester Stallone som Panik i min version?^^

Scoobydoofan1

Citat från: Elios skrivet  5 maj 2020 kl. 17:20:24
Vad tycker du om isåfall hans kompanjon i Sylvester Stallone som Panik i min version?^^
Är inte han för gammal för den karaktären? Undrar också Disney måste Göta mycket CGI för att det ska fungera.

E

Tycker det börjar bli riktigt uttjatat med Disneys remakes. Men Chris Hemsworth (mer känd som Thor) hade passat bra som Herkules. Och Jayma Mays (känd som bland annat Grace i Smurfarna) borde spela Meg

MoraNisse

Ja själva idéen e ba så ooriginell >:(