Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Reklam röster

Startat av Oskar, 18 september 2023 kl. 11:19:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

anton raeder gör reklam för yes diskmedel.
Mikael roupé gör reklam för bl.a jysk, m.m.

MOA

Citat från: Oskar skrivet 18 september 2023 kl. 11:19:17anton raeder gör reklam för yes diskmedel.
Mikael roupé gör reklam för bl.a jysk, m.m.
Gunnar Ernblad gjorde reklam för Honeynut Loop

Lillefot

Johan Hedenberg hördes flitigt i reklam för Danonino-yoghurt, det vet jag själv då de gick på TV i min barndom.

Och sedan får vi inte glömma käraste Benke Skogholt och hans djupa basröst i reklam för biosyften. ;D
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

E de Kim Sulocki som medverkar i Canal Digital reklam?

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet 18 september 2023 kl. 11:43:33Johan Hedenberg hördes flitigt i reklam för Danonino-yoghurt, det vet jag själv då de gick på TV i min barndom.

Och sedan får vi inte glömma käraste Benke Skogholt och hans djupa basröst i reklam för biosyften. ;D
Minns jag också. ;D

Jag kommer också ihåg att Johan var med i ett reklam om hamburgare om mitt minne inte sviker mig...

Will Siv

Citat från: Lillefot skrivet 18 september 2023 kl. 11:43:33Johan Hedenberg hördes flitigt i reklam för Danonino-yoghurt, det vet jag själv då de gick på TV i min barndom.

Och sedan får vi inte glömma käraste Benke Skogholt och hans djupa basröst i reklam för biosyften. ;D
Jag kommer ihåg en från 2008 med promotion för WALL-E 

Lillefot

#6
Har också märkt att Ingemar Carlehed (eller någon vars röst är väldigt lik hans) har blivit reklamröst för Brämhults juice. Det kan hi höra här:
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lillefot skrivet  9 april 2024 kl. 20:49:21Har också märkt att Ingemar Carlehed (eller någon vars röst är väldigt lik hans) har blivit reklamröst för Brämhults ljus. Det kan hi höra här:
Det är han, han gjorde ju även speakern på Boomerang när den kanalen fanns.

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 april 2024 kl. 21:14:32Det är han, han gjorde ju även speakern på Boomerang när den kanalen fanns.
R.I.P Boomerang