Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

vänskap är magisk svenska röster

Startat av clara liljeberg, 16 juni 2020 kl. 16:35:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

kan du nämna några där smolder,sandbar,yona,gallus och ocellus låter som så att jag vet det.

clara liljeberg

så du vägar berätta vad den unga skolgruppen i säsong 8 låter som som du kunde känna igen.

Lilla My


Henrik Karlsson

Citat från: Lilla My skrivet 18 juni 2020 kl. 19:46:51
Vem pratar du med?
Bry dig inte om henne hon kommer bara kalla dig för tjuvjägare och sedan säger hon att hon gör slut efter det hotar hon med att hon är borgmästarens dotter

clara liljeberg

så nån av er kollar inte på my little pony vänskap är magiskt för jag är bara nyfiken på vem som gör de svenska rösterna till smolder,yona,sandbar,gallus och ocellus och vignette valencia och i vänskapsspelen.

clara liljeberg

kan du kanske gissa vilka andra som låter som smolder,gallus,sandbar,yona,ocellus och vignette valencia och resten av shadowbolts i vänskapsspelen som t ex att silverstream är anneli heed.

clara liljeberg

snälla,kan du tala om vilka som gör svenska röster till gallus,yona,sandbar,ocellus,smolder,vignette valencia,sour sweet,sunny flare och sugercoat.rektor cinch är charlotta ardia jennerfors.

clara liljeberg

varför började inte dubba vårlovet,sunsets backstage,helgdagar och resten av equestria girls bättre tillsammans och du väljer slutet och jag hatar engelskt tal.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 december 2020 kl. 22:41:05
varför började inte dubba vårlovet,sunsets backstage,helgdagar och resten av equestria girls bättre tillsammans och du väljer slutet och jag hatar engelskt tal.
Ursäkta mig vem är det du talar med? Du säger du, men vem är denna du?

clara liljeberg

det var en titel på equestria girls serierna och jag frågar till dig.

MOA


clara liljeberg

varför dubbas inte vårlovet,sunsets backstage och helgdagar på equestria girls serien till svenska.

clara

för senaste gången när kommer equestria girls bättre tillsammans,du väljer slutet,vårlovet,sunsets backstage,helgdagar och regnbågs roadtrip att dubbas till svenskt tal och jag har väntat i evigheter på det.

clara liljeberg

kan du göra credits om vilka som gör svenska röster till yona,sandbar,ocellus,gallus och smolder och ember är josefina hylen.

gstone

Equestria girls bättre tillsammans,du väljer slutet,vårlovet,sunsets backstage,helgdagar och regnbågs roadtrip  kommer kanske aldrig dubbas till svenska
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.