Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Torsten Wahlund (1938-2024)

Startat av Elios, 16 januari 2024 kl. 17:10:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 januari 2024 kl. 18:19:36Nej, det är inget okänt ord gräddan av någonting är ungefär som att säga eliten.
Aldrig hört

Mathilda Gustafsson


MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 24 januari 2024 kl. 19:09:43Du är typ yngst på forumet så det förvånar inte mig
Jag tror Alexander är yngst nu

Elios

Citat från: Beck skrivet 16 januari 2024 kl. 19:48:53Vila i frid Torsten!  :'(

Jag minns hans röst från spelet Äventyret Flyget...

Han var även speaker på Kanal 5 under 90-talet, och läste in reklam.
Dessutom var han berättarröst på ett kassettband med Skönheten och odjuret.

Han gjorde också rösten till Pagemaster!
Förlåt hade helt glömt bort att se att du skrev Det här om Pagemaster – den magiska resan
som jag för övrigt har här hemma hos mig så tänkte kanske se den nån dag som en fin hyllning till honom. ::)

Beck

Citat från: Elios skrivet 27 januari 2024 kl. 01:18:11Förlåt hade helt glömt bort att se att du skrev Det här om Pagemaster – den magiska resan
som jag för övrigt har här hemma hos mig så tänkte kanske se den nån dag som en fin hyllning till honom. ::)
Ja, Pagemaster är svår att hitta på svenska, tänk om den kunde finnas på archive.org...
https://www.svenskfilmdatabas.se/sv/item/?type=film&itemid=19883#cast

Elios


Elios

Vill även lägga till att jag gillar han även som morfar i Spy Kids filmerna i både tvåan och trean. ;D ;D ;D