Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Avatar, märkligt röstbyte?

Startat av Goliat, 11 augusti 2021 kl. 08:58:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Avsnitt 15 på säsong 1 sitter de ner efter mött någon vän till fadern.

Cirka 5:53 så är det het plötsligt en mening med en helt annan röst på Katara. Vad hände där? Och vem gör rösten? Känner igen den men kan inte placera.

MOA

Citat från: King Owl skrivet 11 augusti 2021 kl. 08:58:54
Avsnitt 15 på säsong 1 sitter de ner efter mött någon vän till fadern.

Cirka 5:53 så är det het plötsligt en mening med en helt annan röst på Katara. Vad hände där? Och vem gör rösten? Känner igen den men kan inte placera.
Jag tror detta hamnat i fel ämne

Steffan Rudvall

Citat från: King Owl skrivet 11 augusti 2021 kl. 08:58:54
Avsnitt 15 på säsong 1 sitter de ner efter mött någon vän till fadern.

Cirka 5:53 så är det het plötsligt en mening med en helt annan röst på Katara. Vad hände där? Och vem gör rösten? Känner igen den men kan inte placera.
Det är någon som har mörkat för originalskådespelaren alltså har man missat en replik och sedan har någon annan fått spela in den.

Goliat

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 augusti 2021 kl. 00:20:48
Det är någon som har mörkat för originalskådespelaren alltså har man missat en replik och sedan har någon annan fått spela in den.

Men vet man vem det är?

Daniel Hofverberg

Om du kan ordna ljudklipp kanske vi lättare kan svara på det. Jag har tyvärr inte den här serien i färskt minne, och har heller inte tillgång till avsnittet ifråga... :(

Goliat

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 12 augusti 2021 kl. 09:21:31
Om du kan ordna ljudklipp kanske vi lättare kan svara på det. Jag har tyvärr inte den här serien i färskt minne, och har heller inte tillgång till avsnittet ifråga... :(

Börjar med rätt röst för Katara, sedan Ang, sedan Sokka, sist är det Katara med "ny röst" som säger "Du och din pappa hade så många roliga äventyr", låter som det är nån som gjorde röst i My Little Pony under 90-talets version.



Laddar upp ogg + mp3 vet inte om båda kan spelas.

TonyTonka

Citat från: King Owl skrivet 12 augusti 2021 kl. 12:16:39
Börjar med rätt röst för Katara, sedan Ang, sedan Sokka, sist är det Katara med "ny röst" som säger "Du och din pappa hade så många roliga äventyr", låter som det är nån som gjorde röst i My Little Pony under 90-talets version.



Laddar upp ogg + mp3 vet inte om båda kan spelas.

Det är nog antagligen inte hon, men jag tycker det låter lite som Louise Raeder.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Erika

Louise Raeder - om jag hörde rätt, i och med att det är en kort replik.

Goliat

Citat från: Erika skrivet 12 augusti 2021 kl. 12:35:32
Louise Raeder - om jag hörde rätt, i och med att det är en kort replik.

Kanske det kan vara. :) Kul att veta.

MOA

Citat från: King Owl skrivet 12 augusti 2021 kl. 12:16:39
Börjar med rätt röst för Katara, sedan Ang, sedan Sokka, sist är det Katara med "ny röst" som säger "Du och din pappa hade så många roliga äventyr", låter som det är nån som gjorde röst i My Little Pony under 90-talets version.



Laddar upp ogg + mp3 vet inte om båda kan spelas.
Louise Raeder!

Steffan Rudvall

Håller med det där är absolut Louise Raeder.

MOA


Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 12 augusti 2021 kl. 14:30:54
Hon känner man igen var som helst
Jag antar att du känner igen henne för att hon ärZelda...

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 augusti 2021 kl. 14:34:12
Jag antar att du känner igen henne för att hon ärZelda...
Int bara de,hon e min favorit VA

gstone

Netflix ska göra en Live-Action Avatar serier.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.