Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disney Rariteter

Startat av Oskar, 19 oktober 2016 kl. 18:32:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

det är jag inte, för jag är en människoätande gam som snart kommer att picka på några som inte lyder mig och inte gör som jag säger och varför tycker du inte att det är smörja för du är bara avundsjuk för att min ide var mycket bättre än din fegis och om jag inte får svar från regissören för att jag har rätt och du har fel så tänker jag säga till min bror om att han borde rita en film och får ett nytt filmbolag att du inte kan stoppa mig från att få det jag vill ha så nu får du flytta till uschstinkistan där du blir uppäten av varulvar för att du är elak mot mig och jag tänker se till så att det blev som jag har föreställt mig. >:( :P :P :P :P :P :P :P du vet ingenting om mig och min värld där det är jag som bestämmer hur det ska vara.så,JAG VANN!!!!!!!!

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 20:01:53
det är jag inte, för jag är en människoätande gam som snart kommer att picka på några som inte lyder mig

yes daddy pick me

KalleRussin

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 20:01:53
det är jag inte, för jag är en människoätande gam som snart kommer att picka på några som inte lyder mig och inte gör som jag säger och varför tycker du inte att det är smörja för du är bara avundsjuk för att min ide var mycket bättre än din fegis och om jag inte får svar från regissören för att jag har rätt och du har fel så tänker jag säga till min bror om att han borde rita en film och får ett nytt filmbolag att du inte kan stoppa mig från att få det jag vill ha så nu får du flytta till uschstinkistan där du blir uppäten av varulvar för att du är elak mot mig och jag tänker se till så att det blev som jag har föreställt mig. >:( :P :P :P :P :P :P :P du vet ingenting om mig och min värld där det är jag som bestämmer hur det ska vara.så,JAG VANN!!!!!!!!

Vafan hände med den här hemsidan???
Vem är du?? Vad gör du här?? Vad har detta med ämnet att göra ens??
Lägg ner dina fjanterier snälla lilla du, om inte så hoppas jag admins har tillgång till IP-blockning av folk...
Fascinating

Lilla My

Citat från: KalleRussin skrivet  1 juni 2021 kl. 20:12:38
Vafan hände med den här hemsidan???
Vem är du?? Vad gör du här?? Vad har detta med ämnet att göra ens??
Lägg ner dina fjanterier snälla lilla du, om inte så hoppas jag admins har tillgång till IP-blockning av folk...

Uh oh nu kommer du få den allsmäktiga på dig

KalleRussin

Fascinating

Lilla My


Steffan Rudvall

Citat från: KalleRussin skrivet  1 juni 2021 kl. 20:12:38
Vafan hände med den här hemsidan???
Vem är du?? Vad gör du här?? Vad har detta med ämnet att göra ens??
Lägg ner dina fjanterier snälla lilla du, om inte så hoppas jag admins har tillgång till IP-blockning av folk...
De har tillgång till det, me de ville inte göra det för att det kan får konsekvenser för andra också.

clara liljeberg

jag lovar och nu tänker jag smsar min bror om att göra en film där ni inte är bjudna och där det bara är djur med och inte några människor för i min värld är det så att människan är djurens fiender och att djur faktiskt pratar om ni inte gillar talande djur som bär kläder och har mänskliga särdrag och du är bara en tonåring som inte vet nåt om djurvärldar där djur pratar och tänker som människor.så nu är det dags att jag ger mig av till djurtopia som jag önskar att det fanns på riktigt.hasta la vista,losers.

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 20:25:52
jag lovar och nu tänker jag smsar min bror om att göra en film där ni inte är bjudna

Får vi inte VA MÄ!? ... Va taskigt

KalleRussin

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 20:25:52
jag lovar och nu tänker jag smsar min bror om att göra en film där ni inte är bjudna och där det bara är djur med och inte några människor för i min värld är det så att människan är djurens fiender och att djur faktiskt pratar om ni inte gillar talande djur som bär kläder och har mänskliga särdrag och du är bara en tonåring som inte vet nåt om djurvärldar där djur pratar och tänker som människor.så nu är det dags att jag ger mig av till djurtopia som jag önskar att det fanns på riktigt.hasta la vista,losers.

Vem är en tonåring? Inte är det jag i alla fall och tror inte det är du heller, du låter ärligt talat snarare som en p12'a.
Tycker det är lite ironiskt att du säger att människan är djurens fiender och i nästa mening säger att djuren pratar och tänker som människor - they became their own worst enemy lol <'3
Fascinating

clara liljeberg

nu har jag messat det och väntar på hur det blev för att ni inte gillade djur med mänskliga särdrag som i kung fu panda och zootroplis och i djurversionen blev pacha och chicha och deras barn till lamor och där kuzco och malina blev till papegojor och kronk till flodhäst och yzma till katt för hon har ju fått en svans och svansar är mycket bättre än de som är utan och man har vingar till att flyga med om man var en fjäril och om har klor som kan klösa träd till att göra trädskulpturer och med enhörningshornet kan man skapa magi och med en hunds nos kan man känna dofter och om man var gris eller ett vårtsvin så får man avslappnad lerbad plus ansiktsmask och när man är insekt i kryptopolis som är en värld befolkad av småkryp och spindlar som är vegetarianer och havets befolkning är fiskar när man har gälar att andas under vatten med.

Lilla My


clara liljeberg

vem kallar du för korkad för jag är inte korkad och nu tänker min filmskapande bror göra en ny film där ni är avundsjuka för att min film är bättre än era taskiga och korkade mänskliga filmer som är så populära att jag spyr.dags för min resa till djurvärlden.

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  1 juni 2021 kl. 20:47:49
korkade mänskliga filmer som är så populära att jag spyr

Håller med

clara liljeberg

inga mer engelska filmer för den här gången för den är larvig. :P :P :P :P :P :P och byt profilbilden till djurbild så att jag vet vad du blir för djur.