Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Animé och manga

Startat av gstone, 14 maj 2021 kl. 21:50:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 februari 2019 kl. 09:23:17
Tack för informationen... (även om jag avskyr Highschool Musical och Ersättarna och inte heller är vidare förtjust i Prinsessan Lillfe)

Har inte sett Sailor Moon utan bara läst om den och sett bilder från den och den ser inte vidare snygg ut... (vet dock annars att Anna Norberg var med som synlig skådespelare i Julkalendern Pelle Svanslös 1997)

Jag har faktiskt inte sett Barbie och Diamantslottet... (det kryllar av Barbie-filmer)

Snälla parta inte illa om Sailor Moon  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2021 kl. 21:50:55
Snälla parta inte illa om Sailor Moon  >:(

Vad har jag sagt om att envisas med att använda arga huvuden i onödan hela tiden!

Det som gör att jag inte riktigt tycker om Sailor Moon är p.g.a. animationen... (är inte vidare förtjust i Studio Ghibli, anime, manga och japanska tecknade serier nämligen)

Disneyfantasten

Citat från: Will Stewart skrivet 28 augusti 2021 kl. 22:03:36
>:(

Vad ska du komma och häva ur dig arga tecken för? Det är inte vidare trevligt att göra det!

MOA

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2021 kl. 21:50:55
Snälla parta inte illa om Sailor Moon  >:(
Varför säga de nu om ett 2 år gammalt inlägg?


Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 augusti 2021 kl. 22:06:46
Vad ska du komma och häva ur dig arga tecken för? Det är inte vidare trevligt att göra det!

:(

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 29 augusti 2021 kl. 19:22:52
:(

Det jag menar är att om man använder arga tecken i onödan så kan folk som är nya på forumet bli rädda och tro att de är farliga, det bästa man kan göra om man är ilsken är att lära sig att behärska sin vrede, varje person ansvarar själv för sitt humör, om man kämpar med att tygla sin vrede så framstår man som en stark person!

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 augusti 2021 kl. 12:30:10
Alla har rätt till sin egna åsikt!

Precis, det borde inte vara så svårt att diskutera sådana här saker utan vrede!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 augusti 2021 kl. 22:06:46
Vad ska du komma och häva ur dig arga tecken för? Det är inte vidare trevligt att göra det!
:P

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 29 augusti 2021 kl. 20:24:45
:P

Läs detta;

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 augusti 2021 kl. 19:26:46
Det jag menar är att om man använder arga tecken i onödan så kan folk som är nya på forumet bli rädda och tro att de är farliga, det bästa man kan göra om man är ilsken är att lära sig att behärska sin vrede, varje person ansvarar själv för sitt humör, om man kämpar med att tygla sin vrede så framstår man som en stark person!

Precis, det borde inte vara så svårt att diskutera sådana här saker utan vrede!


Disneyfantasten