Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Byte av användarnamn

Startat av moviefan, 5 augusti 2016 kl. 16:08:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 maj 2021 kl. 19:45:51
Jag märkte det inte förräns du sa det men nu ser jag, du har tagit bort ett f så att det nu står Stefan istället för Steffan!
Jag har inte ändrat mitt namn officiellt ännu men jag har tänkt ta bort ett F eftersom att jag och alla andra ändå alltid har kallat mig Stefan.

MOA

Citat från: Stefan Rudvall skrivet  9 maj 2021 kl. 19:48:12
Jag har inte ändrat mitt namn officiellt ännu men jag har tänkt ta bort ett F eftersom att jag och alla andra ändå alltid har kallat mig Stefan.
Jag tog bort ett H i mitt namn som fanns där utan anledning

Steffan Rudvall

Jag ber om ursäkt för all förvirring men jag har bestämt mig för att behålla mitt f.

Anders M Olsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 maj 2021 kl. 13:31:31
Jag ber om ursäkt för all förvirring men jag har bestämt mig för att behålla mitt f.

Liksom den här tråden tydligen har bestämt sig för att behålla sitt d i ordet "andvändarnamn"! :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet 10 maj 2021 kl. 13:59:07
Liksom den här tråden tydligen har bestämt sig för att behålla sitt d i ordet "andvändarnamn"! :)
Fram tills nu... ;)

Nu har jag döpt om tråden, så att den blir rättstavad (framförallt för att det ska gå att hitta åt den vid sökning). :)

Jag brukar inte korrigera någon annans felstavningar vid brödtext, men vid rubriker brukar jag försöka korrigera sådana felstavningar som kan påverka möjligheten att hitta åt en tråd vid sökning.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 maj 2021 kl. 15:33:06
Fram tills nu... ;)

Nu har jag döpt om tråden, så att den blir rättstavad (framförallt för att det ska gå att hitta åt den vid sökning). :)

Jag brukar inte korrigera någon annans felstavningar vid brödtext, men vid rubriker brukar jag försöka korrigera sådana felstavningar som kan påverka möjligheten att hitta åt en tråd vid sökning.

Fråga; vad är brödtext?

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 maj 2021 kl. 15:33:06
Fram tills nu... ;)

Nu har jag döpt om tråden, så att den blir rättstavad (framförallt för att det ska gå att hitta åt den vid sökning). :)

Jag brukar inte korrigera någon annans felstavningar vid brödtext, men vid rubriker brukar jag försöka korrigera sådana felstavningar som kan påverka möjligheten att hitta åt en tråd vid sökning.
Det är bra och uppskattas! :)
Houba !

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats