Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden

Startat av E, 22 januari 2019 kl. 17:21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Citat från: Samlaren skrivet 28 oktober 2019 kl. 09:42:43
Jag kom just på en film med den här handlingen

                                                        Namn på Film (Wonder and Magic)



På sin 13års dag märker Danielle något märkligt. Hon kan ta sig mellan två värdar. Hon inser att hon har fått magiska krafter, men till vilken nytta?
Efter många händelser så ligger det i Danielles händer att rädda Jorden och Magic kingdom.



Så, Tomorrowland: A World Beyond med magi?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Samlaren


Lilla My

Hade älskat att få se Pixar (inte nödvändigtvis Disney för Pixar är sjukt mycket bättre på vad de håller på med just nu) göra en DnD-inspirerad film, så kommer bli jätteintressant att se hur mycket DnD-element som faktiskt finns med i Onward ;D

gstone

En tre timmar lång animerade musikal om Donald Trumps snop med röster av Bruce Wills , Pars Hilton, Opera Winfry, Mel Gibson, Tom Hanks, Elton John,  Sherily Bassy, zJustin Biber, Tina Truner, Sheryl Crow, Alica Keys,Paula Cole,Carrie Underwood , Sam Smith,Kris Jenner, Spencer Ptatt , Kategori Gosseöin   Larry Wilmoore och Christian Ampanpour !

Med sånger av AllamnManken och Lopez paret.


Med Manus Trey Parker, Stephen King, Dan Fogelmsn  Michael McCullers,James Vanderbritt,Tim Herlihy och Gary janetti.

Regisserad av  Don Hall och Oliver Stone

Med Vladimir Putin som producent.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 17 november 2019 kl. 11:54:29
En tre timmar lång animerade musikal om Donald Trumps snop med röster av Bruce Wills , Pars Hilton, Opera Winfry, Mel Gibson, Tom Hanks, Elton John,  Sherily Bassy, zJustin Biber, Tina Truner, Sheryl Crow, Alica Keys,Paula Cole,Carrie Underwood , Sam Smith,Kris Jenner, Spencer Ptatt , Kategori Gosseöin   Larry Wilmoore och Christian Ampanpour !

Med sånger av AllamnManken och Lopez paret.


Med Manus Trey Parker, Stephen King, Dan Fogelmsn  Michael McCullers,James Vanderbritt,Tim Herlihy och Gary janetti.

Regisserad av  Don Hall och Oliver Stone

Med Vladimir Putin som producent.

Jag hoppas att du skämtar
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My


gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 17 november 2019 kl. 14:10:46
Jag hoppas att du skämtar

Såklart. Valdedom mest absurda val jag kom på för många involverad. Och inte minst barnvänliga ,kontroversiella och minst troliga handlingen jag  kunde komma på för en animerad särskilt  från Disney. 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Sabelöga

Citat från: gstone skrivet 17 november 2019 kl. 11:54:29
En tre timmar lång animerade musikal om Donald Trumps snop med röster av Bruce Wills , Pars Hilton, Opera Winfry, Mel Gibson, Tom Hanks, Elton John,  Sherily Bassy, zJustin Biber, Tina Truner, Sheryl Crow, Alica Keys,Paula Cole,Carrie Underwood , Sam Smith,Kris Jenner, Spencer Ptatt , Kategori Gosseöin   Larry Wilmoore och Christian Ampanpour !

Med sånger av AllamnManken och Lopez paret.


Med Manus Trey Parker, Stephen King, Dan Fogelmsn  Michael McCullers,James Vanderbritt,Tim Herlihy och Gary janetti.

Regisserad av  Don Hall och Oliver Stone

Med Vladimir Putin som producent.

👌
Houba !

gstone

Vore kul om Pixar gjord en film där Kelsey Grammer var med som röst igen :)!

Tyckte det passade bärremmar att säga att det här eftersom det just en pixar film jag menade. Isället fö i tråden "Kändisar som borde dubba"
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 20 december 2019 kl. 10:02:48
Vore om Alec Baldwin var en röst i nästa Disney film

I vilken sorts roll då? Ska han hålla sig inom "boxen" och spela någon chef (som i Mission: Impossible, Rock of Ages, Baby-Bossen, etc) eller ska han spela något han aldrig förr spelat tycker du?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 20 december 2019 kl. 11:24:38
I vilken sorts roll då? Ska han hålla sig inom "boxen" och spela någon chef (som i Mission: Impossible, Rock of Ages, Baby-Bossen, etc) eller ska han spela något han aldrig förr spelat tycker du?

Kanske en chef men en ny variation. Som en medeltida chef. Typ Kapten över kungliga vaktenn eller kunglig rådigare-

Vore kul med en animerad  Disney film på medeltiden igen som Svärdet i stenen :D

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag har en ide. Ett musikal äventyr om Döden(alltså person som i filmen Det sjunde inseglet) som utspelar sig i London under den viktorianska tiden tiden. Med andra magiska varelser som feer , dryader , gudar och demoner.

Dom kan också ha med Najader och Orakel !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag tycker att mushu borde få en egen film där han träffade en kvinnlig drake som blir störtkär i honom och att människorna i kina skulle blir förvandlade till djur som i kung fu panda där befolkningen är djur och kanske att mulan skulle bli en svan eller en elefant och att vakterna var noshörningar och kanske en dag så kommer det blir ett drakbröllop för de två drakarna och senare blir det ägg där det skulle bli två flickor och en pojke där den äldsta dottern senare blir tonåring och jag är även nyfiken på mushus familj eftersom han har ju en kusin.

clara liljeberg

jag hoppas de gör en serie om där det handlar om mushus och jennys dotter raven med sin syster pili och sin bror mj [även kallat mushu junior] där det var deras första dag på dragon high där det går draktonåringar och i slutet av varje avsnitt så blir det fakta om världen precis som mushu berättade om kinas kulturer och lokala delikatesser och om hans favvodel om sig själv som är en drake och om vackra ädelstenar som var jättefina.