Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ny reboot-tråd: Kompletta Svenska dubbningar av Disneys långfilmer

Startat av Disneyfantasten, 25 maj 2023 kl. 20:35:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Costa2 skrivet  7 mars 2024 kl. 10:02:25Ganska intressant information, jag tyckte det var användbart, tack!
Tack själv för berömmet, jag funderar på att reboota rebootarna eftersom det kommit så mycket ny information åtskilliga gånger och jag lär behöva modernisera allting då och då och även uppdatera uppdateringarna, osv.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 mars 2024 kl. 10:08:54Tack själv för berömmet, jag funderar på att reboota rebootarna eftersom det kommit så mycket ny information åtskilliga gånger och jag lär behöva modernisera allting då och då och även uppdatera uppdateringarna, osv.
Undrar om Costa2 är en riktig person 


Mathilda Gustafsson

Citat från: Costa2 skrivet  7 mars 2024 kl. 10:26:03Varför inte på riktigt?
Inlägg som inte är specifika och kommer från användare som aldrig har postat något tidigare är alltid suspekt

Daniel Hofverberg

Citat från: Costa2 skrivet  7 mars 2024 kl. 10:26:03Varför inte på riktigt?
Utöver Mathildas beskrivning tillkommer också det faktum att din IP-adress är registrerad i Florida, USA - och det kryllar väl inte direkt av personer bosatta i USA som talar svenska...

Costa2

Jag älskar att tillbringa tid på internet och leta efter intressant och relevant information. Dessutom lever vi i en modern värld där det finns översättare som kan sudda ut gränserna för kommunikation. Oroa dig inte, jag är inte en artificiell intelligens)

MOA

Citat från: Costa2 skrivet  7 mars 2024 kl. 11:03:02Jag älskar att tillbringa tid på internet och leta efter intressant och relevant information. Dessutom lever vi i en modern värld där det finns översättare som kan sudda ut gränserna för kommunikation. Oroa dig inte, jag är inte en artificiell intelligens)
Varför ens skriva då? Detta inlägg känns helt orelaterat från allt annat som skrivits i ämnet

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 mars 2024 kl. 10:08:54Tack själv för berömmet, jag funderar på att reboota rebootarna eftersom det kommit så mycket ny information åtskilliga gånger och jag lär behöva modernisera allting då och då och även uppdatera uppdateringarna, osv.
Jag tycker detta är en super användbar tråd med ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet  7 mars 2024 kl. 19:45:48Varför ens skriva då? Detta inlägg känns helt orelaterat från allt annat som skrivits i ämnet
Det är det som får mig att tror att det är en bot. "Oroa dig inte jag är inte artificiell intelligens" låter som något artificiell intelligens skulle skriva. Och varför skulle någon från USA leta upp ett svenskt forum översätta vad det står och sen skriva inlägg?

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 mars 2024 kl. 22:32:57Det är det som får mig att tror att det är en bot. "Oroa dig inte jag är inte artificiell intelligens" låter som något artificiell intelligens skulle skriva. Och varför skulle någon från USA leta upp ett svenskt forum översätta vad det står och sen skriva inlägg?
Jag har helt klart också mina misstankar, men vi får väl tills vidare (tills vi har fler indicier) utgå ifrån den klassiska principen hellre fria än fälla...

Costa2

Lugna ner dig, leta inte efter en bot i mig, jag är en levande person som har visat intresse för detta ämne, det är allt. Det är väldigt uppenbart att artificiell intelligens kommer att säga att det inte är artificiell intelligens. Jag visste att det fanns ett sätt att plocka på det)

A

Citat från: Costa2 skrivet 12 mars 2024 kl. 12:46:36Lugna ner dig, leta inte efter en bot i mig, jag är en levande person som har visat intresse för detta ämne, det är allt. Det är väldigt uppenbart att artificiell intelligens kommer att säga att det inte är artificiell intelligens. Jag visste att det fanns ett sätt att plocka på det)
Baserat på det här inlägget är du ännu mer bot än tidigare.

Daniel Hofverberg

Citat från: Costa2 skrivet 12 mars 2024 kl. 12:46:36Lugna ner dig, leta inte efter en bot i mig, jag är en levande person som har visat intresse för detta ämne, det är allt. Det är väldigt uppenbart att artificiell intelligens kommer att säga att det inte är artificiell intelligens. Jag visste att det fanns ett sätt att plocka på det)
I så fall, varför har du inte skrivit i någon annan tråd än just den här...? De flesta registrerar sig inte på Dubbningshemsidans forum för att enbart skriva i en sammanfattningstråd... Är man intresserad av de dubbningar som nämns i tråden finns det ju tusentals andra trådar att skriva i, som passar sig bättre än en tråd som mest går ut på att sammanfatta uppgifter.

MOA

Citat från: Costa2 skrivet 12 mars 2024 kl. 12:46:36Lugna ner dig, leta inte efter en bot i mig, jag är en levande person som har visat intresse för detta ämne, det är allt. Det är väldigt uppenbart att artificiell intelligens kommer att säga att det inte är artificiell intelligens. Jag visste att det fanns ett sätt att plocka på det)
CostaBotta, du behöver inte skriva mer nu då du visat din riktiga identitet