Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ice Age: Buck Wilds äventyr

Startat av gstone, 30 januari 2022 kl. 19:23:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2023 kl. 21:37:26Det är nog tyvärr tveksamt i och med att dubben gjorts av Iyuno-SDI Group, och regissören mig veterligen är fast anställd på företaget (och lär således behöva hålla sig till företagets policy).

Nu är det i och för sig uppenbart att den här dubben gjorts av dåvarande Iyuno/BTI Studios, och tidigare hade de inga problem att dela med sig av uppgifter, men nu när det officiellt är ett och samma företag gissar jag att även deras produktioner drabbas av samma policy...
Livet är orättvist  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2023 kl. 21:37:26Men visst, vill du göra ett försök kan du ju försöka höra med Alicia Åberg. :)
Och hur nåt man henne ?

Mail ? Instagram ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2023 kl. 21:45:22Så vi he inte lyckats klura ut något mer om rösterna än ?
Nej, tyvärr inte. Jag har felanmält de ofullständiga creditsen till Disney med Disney+ feedback-funktion, men när det nu bara är svenska det är fel på är jag ärligt talat tveksam om de orkar åtgärda felet... :(

Oskar


gstone

Filmen kanske har bättre credits när den visas på Disney Channel :) ;)


Du kanske har dom skannade skådespelarna även om det så klart bara kommer vara i grupp :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Filmen går på Disney Channel ikväll och imorgon på morgon.

Jag ska försöka kolla vilka dubb credits den har där !


Det kanske står fler röster(så klart bara i grupp då dock)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Jag tror att Robert Gustafsson är med som sid och inte Björn Granath eftersom han är har gått bort och Diego gör varken Loa Falkman och Renie Brynolfsson.