Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ny Nalle Puh film

Startat av moviefan, 10 februari 2023 kl. 16:22:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan


Detta är en svensk trailer för nya Nalle Puh filmen, som har premiär nästa vecka.  Kommer kanske se den, har inte bestämt mig än. Innehåller dock många råa scener. 

Skokaka

Citat från: moviefan skrivet 10 februari 2023 kl. 16:22:13

Detta är en svensk trailer för nya Nalle Puh filmen, som har premiär nästa vecka.  Kommer kanske se den, har inte bestämt mig än. Innehåller dock många råa scener.
Childhood ruined! :'(

MOA

Citat från: moviefan skrivet 10 februari 2023 kl. 16:22:13

Detta är en svensk trailer för nya Nalle Puh filmen, som har premiär nästa vecka.  Kommer kanske se den, har inte bestämt mig än. Innehåller dock många råa scener.
Detta kommer jag & mina kompisar DEFINITIVT se & den kommer va SÅ dålig

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 februari 2023 kl. 17:47:27Detta kommer jag & mina kompisar DEFINITIVT se & den kommer va SÅ dålig
Varför tänker du se den dock när du vet att den är dålig? ???

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 februari 2023 kl. 18:51:20Varför tänker du se den dock när du vet att den är dålig? ???
För att mina kompisar brukar hitta dåliga skräckfilmer

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 februari 2023 kl. 22:23:28För att mina kompisar brukar hitta dåliga skräckfilmer
Åh... De vill verkligen tvinga dig, va? :(

MOA

Tror att denna film kommer starta en ny trend