Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Berättaren i Förtrollad

Startat av gstone, 30 juni 2022 kl. 22:41:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Nu nät Förtrollad äntilgen har dubbats undrar om någon hör vem som dubbar Berättaren i filmen ?

Hon stod tyvär ine med på  rolistan och regiören har ingen  mail adress jag kan fråga på-

Hör någon vem det är ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2022 kl. 22:41:27
Nu nät Förtrollad äntilgen har dubbats undrar om någon hör vem som dubbar Berättaren i filmen ?

Hon stod tyvär ine med på  rolistan och regiören har ingen  mail adress jag kan fråga på-

Hör någon vem det är ?

Det påminner definitivt om Ayla Kabaca, men jag är inte tillräckligt bekant med Sandra Caménisch eller Annica Edstams respektive röster för att kunna avgöra att det inte är en av dem.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

#2
Skulle någon kunna fixa röstprov? Jag är ganska bekant med Sandras röst.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 30 juni 2022 kl. 23:06:49
Det påminner definitivt om Ayla Kabaca, men jag är inte tillräckligt bekant med Sandra Caménisch eller Annica Edstams respektive röster för att kunna avgöra att det inte är en av dem.

Sandra är ju Törnrosa i filmen Disney Prinsessor Förtrollade Äventyr Följ Dina Drömmar.

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 juni 2022 kl. 23:19:36
Sandra är ju Törnrosa i filmen Disney Prinsessor Förtrollade Äventyr Följ Dina Drömmar.

Den har jag aldrig sett, så det säger mig absolut noll.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 juli 2022 kl. 00:12:15
Den har jag aldrig sett, så det säger mig absolut noll.
Det skulle nog inte hjälpa heller då det där inte riktigt är hennes vanliga röst.

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet  1 juli 2022 kl. 00:12:15
Den har jag aldrig sett, så det säger mig absolut noll.
Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 juli 2022 kl. 00:13:15
Det skulle nog inte hjälpa heller då det där inte riktigt är hennes vanliga röst.

Det är iallafall den karaktär där jag kan henne bäst.

Mathilda Gustafsson


Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 juli 2022 kl. 19:09:06
Kan inte någon fixa röstprov då?
Här kommer ljudklipp på berättaren i Förtrollad. Lyckas någon höra vem det är, så vore det mycket tacksamt - själv tycker jag att rösten låter väldigt bekant, men jag kan inte placera in henne. :)

Steffan Rudvall

#9
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2022 kl. 20:42:48
Här kommer ljudklipp på berättaren i Förtrollad. Lyckas någon höra vem det är, så vore det mycket tacksamt - själv tycker jag att rösten låter väldigt bekant, men jag kan inte placera in henne. :)
Det där är absolut Ayla Kabaca.