Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Katten EEK

Startat av TonyTonka, 16 mars 2009 kl. 20:05:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag ser på Katten Eek  just nu :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

En av dom onda råttorna låtersom Peter Jöack.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Erika skrivet 19 mars 2009 kl. 12:43:12Eek spelades väl av Hasse Jonsson om jag inte minns helt fel. Steve Kratz spelade Elmo och jag tror det var Magnus Rongedal som spelade Mittens. De tre dinosaurierna spelades av Steve Kratz, Mattias Knave och Hasse Jonsson. Den ena grottmannen, Bill, spelades av Per Sandborgh. De andra karaktärerna vet jag inget om.
Magnus Rongedal e helt obekant för mig,han har nog int dubbat så mycket annat

gstone

Citat från: MOA skrivet 18 september 2023 kl. 11:46:04Magnus Rongedal e helt obekant för mig,han har nog int dubbat så mycket annat
Han är en sångare.

Faktiskt en ganska känd sångare.

Han sjunger alltid debut med sin identiska tvillingbror.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 18 september 2023 kl. 11:46:04Magnus Rongedal e helt obekant för mig,han har nog int dubbat så mycket annat
Jodå, han har varit med i många dubbningar genom åren - inte minst i sångsammanhang. Här är 59 dubbningar han medverkat i, men förmodligen har han varit med i betydligt fler än så:
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/sok.php?spr%E5k=Svenska&sok=Magnus+Rongedal&typ=fritext&avdelning=alla

Citat från: gstone skrivet 18 september 2023 kl. 12:02:19Han sjunger alltid debut med sin identiska tvillingbror.
Men hans tvillingbror Henrik har inte alls varit med i lika många dubbningar - bara några få som jag känner till, faktiskt...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 september 2023 kl. 12:07:45Men hans tvillingbror Henrik har inte alls varit med i lika många dubbningar - bara några få som jag känner till, faktiskt...
Dock menade i sång upptränade sammanhang ;)

Där är dom ju en duo ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 september 2023 kl. 12:07:45Jodå, han har varit med i många dubbningar genom åren - inte minst i sångsammanhang. Här är 59 dubbningar han medverkat i, men förmodligen har han varit med i betydligt fler än så:
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/sok.php?spr%E5k=Svenska&sok=Magnus+Rongedal&typ=fritext&avdelning=alla
Men hans tvillingbror Henrik har inte alls varit med i lika många dubbningar - bara några få som jag känner till, faktiskt...
Tack för påminnelsen!

MOA

Halloween avsnittet var faktiskt inte så dåligt,våldet e mycket mer nedtonat & dom kastar inte lika mycket skit på Eek, de uppskattas & vill även se dom 3 andra avsnitten

gstone

En av råttorna lätt som Peter Jöback ???
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.